Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Åk till Beerlanda idag boys
-
Åk till Beerlanda idag boys
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 27 september, 2004 vid 11:37har ni tur fastnar ni på nästa rulle!
sattsa som fäääääääääääääääääään, and your in
algen svarade 20 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Äh va fan, det är klart man skall ned till apel idag!
Drar ned om en kvartKan förstå om det inte är värt att köra dit bara för att titta på, hur går det föresten att köra med gipsad fot? Eller ställer du bara verktygslådan på gasen….
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 september, 2004 vid 12:37LÄtt att de borde bli en Apel!!!!
E fan fläskdag där idagNä..hehe, verktygslådan e i garaget så det får bli nån annans fot som styr pedalerna
Kan inte köra bil..automat hade funkat, men nu har jag en tyf golf med manuell lådaKör lite för mej då Novicemän
-
Been there done that,
Sanslöst pungdrag.
Som sakt hade aldrig vågat mig ut med 4.7 i dom dyningarna om du inte hade suttit där å filmat.
Gött john.. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 september, 2004 vid 18:33impad Danne-man
Sitter just nu o tankar över filmen till datorn..får se o hoppas att du kom med då, ela bara att kolla efter en toköverriggad snubbe med pungdrag
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 september, 2004 vid 18:39hehe…nu har jag sett det 3ggr förbipasserande på rullen, blå helmut va
-
Knatte
Gäst27 september, 2004 vid 18:46Det fastande ingen “Knatte” med röd hjälm och ett blåvitt NP NR 4.0 kvm på tejpen
Ledtråd, mycket simmande i de 2-3 första gipparna
Efter segeljustering, så vart det lite bättre… -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 september, 2004 vid 18:48hehe..mycket möjligt, en o annan röd hjälm har man sett..skall kika lite nogrannare sen, o kolla om jag fått nån bra film på just dej.
-
DEt låter bra!
Kolla precis i min almenacka från förra året“25/9-03 var på sp och köpte riggpaket”
“26/9-03 Köpte Bräda på Megmax”
“27/9-03 Premiär som surfare 7-11m/s”
Exact ett årsenare och 47surfdagar så fastnar man på en av ramboproduktions filmer.
Käns helt OK -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 september, 2004 vid 19:14haha*ASG*
Gött e det, vill ju inte göra dej ledsen har ifos inte kollat igenom de så noga..för den rullar fortfarande, men jag har nog fan ingen direkt filmning på just dej
Men va de blå hjälm? seglet ser ut?
om inte annat kan jag mixtra lite så en gubbe med röd hjälm o råsa segel o grön bräda, får dina färger på sina prylar..så kan vi säga att de är du
höhö..skämt o sido, va hade du för grejjer nu igen?
Hade jag vetat att du speedade över, o hade handlat dej ett nytt mindre segel så hade du ju vart med..skit! Tänkte att du med ditt 6.4 drar la inte över dit
ifos..6.4 i viken hade oxå vart soecidemen beskriv prylsen..
-
du jag ska nog göra om ditt lilla test Haha!
Blå Hjälm.
Simmer onshore( mintgrönt,svart) typ gotdamm.
Sista gången jag bjur dig på cigg å blåbärssoppa. -
Om du hade på dig de där stingen som verkar hänga brevid, ser iallfall ut som string så är du in hjälte. Fasen jag kom inte ut förän tre vid stenudden. Tog det säkra före det osäkra och rigga 5,3 mindre seglet är 4,2, vill inte bli hängande i brytet utan vind. Rigga det ner till4,2 vid sextiden och fan vad mycket skönare att segla det blev, lite byigt dock. Verkar som det blåste bäst på förmiddagen [bild]http://www.oso.chalmers.se/~weather/[/bild]
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst27 september, 2004 vid 22:32haha!!!
nästan klar med introt nu iallafall..där e du fanimej med seruDu skall inte behöva ångra blåbärssoppan o giftpinnen, dont wörry..dude!
-
jag hade röd hjälm, grön bräda (gammal) och ett rött 4,5 konda segel…
så börja inte mixtra med färgerna nu Känns nästan som jag stämmer in på beskrivningen… väntar otåligt på få se resultatet…å sanningen.
Logga in för att svara.