Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Åka Skidor och Anders Bringdals beryktade hopp!!!
-
Åka Skidor och Anders Bringdals beryktade hopp!!!
combat-4-2 svarade 20 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 25 Svar
-
Dunkan gör ju ingen of the lip på den bilden. Bringdals e ju helt sjuk
-
Ämnade inte att ta något ifrån Bringdal som för övrigt gör ett gaaalet hopp. Mitt inlägg var snarare ett svar till dunkenhoppet.
-
Någon som har denna bild i desktop-storlek (1024×768, 1280×960 el. likn) i ok kvalitet?
-
Ser ut som en redigerad bild, den på Björn . Kom ihåg att jag sett den förut och tänkte likadant då. Kan nån garantera att den är helt äkta??? Anders bild skulle vara mycket svår att ändra då bakgrunden är mer komplex.
-
Respekt!!!! Vilken sjuk “adrenalinerusch” han måste fått. Fetsjukt…Vad hade han för egna kommentarer till hoppet???
-
Spontant borde han sagt: Jag måste byta brallor, eller
något liknande!Hörde inte vad han sade om det, men vet att Robby Seeger
gjorde ett par innan bilden togs….. Och ena knät höll
inte för landningen. Men han är ju lite tunn och mjäll.Så desto mer respekt för Anders!
-
Man blir självklart impad av alla dessa boys, men måste man väga 90+ som Dunki o Bringan för att kunna göra dessa trix. Det ska i alla fall jag använda som ursäkt för att inte testa!
Apropå Dunkans hopp så finns det med på en video, minns inte vilken. Så det är inget fotofejk på det grymt höga hoppet, som svar på ett annat inlägg.
/Magnus -
finns ju ett annat sinnesprövande foto med på Robby Seeger när man ser hela hans utrustning upponer inne i vågen – typ en ‘tubad-tabletopp-off-the-lip-in-the-barrel’ … finns där ute också någonstans .. sitter bl a på väggen på Charlies i Paia.
antar att han redan har släppt grejorna då ..
/johan
-
Hej, vi städade ur klubbhuset (Linsurf) häromdagen där Bringdal fortfarande är medlem och karriären en gång började. Och vad dök upp, jo en massa sköna gamla bilder på Anders när han satte feta hopp (med dåtidens ögon)hemma på Roxen. Måste försöka ta med och scanna in bilderna så alla kan hur det hela började, håll ut!!
Logga in för att svara.