Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åka till Egypten i juli?

• Åka till Egypten i juli?

Publicerad av agozone på 16 juni, 2012 vid 12:58

Hej,

Funderar på att lägga in en extra vecka avsett för att uteckla min kitesurfing snabbare. Jag har gått en 6 dagars nybörjarkurs och måste ta några steg vidare i sommar.

Har bokat en v. till Tarifa 1 august …men det är ju sååå långt dit. kommer även att ha möjlighet att åka nånstans v28/29 och med tanke på hur trög sommaren är här hemma känner jag mig tveksam om jag ska våga hoppas på bra dagar hemma i Sverige.

Har förstått att Egypten är bra under sommartid också men det verkar inte gå några (billiga) charterresor dit under den tiden. Med reguljärflyg verkar det bli långa resor och dyrare.

Några tips på hur man tar sig dit eller ett kanske t o m ett bättre resmål för en nybörjare i juli månad?

Tack på förhand :confused2:

petting_4 svarade 12 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • alohasurfer

Medlem
    17 juni, 2012 vid 09:10

Apollo kör dit i juli tror jag, om du väljer att flyga ut från Köpenhamn eller Stockholm. Det är grymt där nere i juni-juli!!

• agozone

Medlem
    17 juni, 2012 vid 13:57

Tack! Då ska jag kolla upp Apollo på en gång!

• petting_4

Medlem
    17 juni, 2012 vid 17:13

jag åkte med apollo o checkade in på arena in i el gouna i mitten av juni förra året. fick vind alla dagar! varmt o gött med 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åka till Egypten i juli?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.