Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åka till varmare breddgrader, men var?

• kygen

Medlem
    21 september, 2009 vid 19:55

Vi åker med KLM och PrecissionAir eller något liknande.

Larsa jag mailade det svenska paret, hoppas på svar imorgon så kanske vi kan boka boende med.

Kommer bli grymt!
    Nu har man något som kommer göra den annars så mörka hösten något ljusare :cool2:

• ollep

Medlem
    22 september, 2009 vid 18:24

Sweet, åker ni med planet som går 06.25 eller 17.25 från götet, och hemvägen 17.00 eller 18.20? Ni får hemskt gärna pma mig med flyginfo:ooo: Hur smidigt är det att hyra kite där nere, värt att dra med egen eq?

• kygen

Medlem
    23 september, 2009 vid 06:18

Vi åker 17:25 från Götet.
    Sen 17:00 från Zanzibar.

Vi kommer ta med egen utrustning, det var gratis att ha med Golfbags.

Men de ville ha 800/tur för kite/windsurf, tråkigt att flygbolagen verkar tro att kitesurfutrustning = windsurfutrustning.

Jag tänkte ta med 2 brädor på 130cm och sen 2-3 drakar.:cool2:
    Får jag inte plats i golfbagen så blir det nog att trycka ner en drake i resväskan, den lär ändå vara ganska tom.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åka till varmare breddgrader, men var?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.