-
aktion igen!!
Dags för aktion igen!!
Dags att sälja av lite ur förrådet. Skall ha flyglicens och utrustning så är i ett kraftigt pengabehov. Så jag hänger på det senaste, och aktionerar ut det här direkt i forumet och på köp&sälj. Bud kan läggas i forumet eller som PM.
Lycka till med budgivningen!!* naish areo II 18kvm. Komlett med bom väska och pump. Bra kite för sommardagar då det sällan blåser i mängder. Kiten är i väldigt fint skick inga lagningar eller så.
utropspris: 500kr* inpulsiv som jag är köpte jag mig en kayak. Uppblåsbar från claesolsson.
Water Tube Proaqua Kayak för skön avkoppling, vattenlek, fiske m.m. Innertub, kraftigt nylonöverdrag och snabbventil. Mått LxB 278×85 cm
prylen är köppt 3/6 06 har sedan köp blivit använd en gång. inget du paddlar över atlanten i men den är stabil och lättsvängd fungerar absolut för dagsturer. kostade 1108kr
paddel ingår!
kom igen nu, bättre än så här blir det inte om vinden lägger ner eller som träningsredskap dyl.
utropspris: 200kr* naish X2 10kvm. Snabb liten jäkel med gott drag, klart den kite jag har haft roligast med på vattnet! Draken har några lagningar dock ordentligt gjorda och påverkar inte flygegenskaperna
bom väska ingår givet!
Utropspris 500kr* sist men kanske roligast. Ozone samuraj 6.5 + landboard. Scrubs silver reef. Adrenalin pumpen på gräsängen, klockrent utan vind i backe eller ta med draken på isen/snön. Brädan är i gott skick, draken har fått en liten reva i duken, jag skickar gärna med lagnings”tejp” men lagar ogärna själv (ifall köpare vill gå till segelmakare)
ditt för 500kr (om ingen bjuder över)* piklefork 151 i ”packa upp o surfa skick” härlig klassiker, jag som många andra har lärt mig köra på denna bräda! större fenor på heledge för bättre grepp o justa fotstroppar.
utrop: 200krså thats it! Bjud nu ordentligt!
Ja just det 14dagar har ni på er. Den 28/6 klockan 20.00 utses vinnarna!
Allt finns i gävle skickas gärna med bussgods, köparen betalar.Ös på nu då! =)
Richard Orsmalm 0736-52 51 75 ring gärna vid frågor.
Logga in för att svara.