Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åland till helgen

• Åland till helgen

Publicerad av xhib på 5 september, 2006 vid 18:50

Prognosen för Åland till helgen ser riktigt lovande ut. Jag har aldrig varit där men enligt http://www.msf.aland.fi/mbjorke/surfspot.html så finns det ju en del spots för nordliga vindar.
    Jag ogillar att köra med skor därför undrar jag om det är någon som vet vad det är för typ av stränder där ?
    Är det sand- eller stenstrand ?
    Dolda stenar i vattnet ?

sode svarade 18 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • sode

Medlem
    6 september, 2006 vid 18:36

Lumparn, sandstrand, långgrunt… har bara varit där själv en gång dock, tror att det är NV som är det optimala…

xhib wrote:
    Prognosen för Åland till helgen ser riktigt lovande ut. Jag har aldrig varit där men enligt http://www.msf.aland.fi/mbjorke/surfspot.html så finns det ju en del spots för nordliga vindar.
    Jag ogillar att köra med skor därför undrar jag om det är någon som vet vad det är för typ av stränder där ?
    Är det sand- eller stenstrand ?
    Dolda stenar i vattnet ?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åland till helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.