Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Albeau + Foilboard

• sunken

Medlem
    1 juli, 2004 vid 14:33

Ja, det där ser rätt häftigt ut. .måste ju bara provas.
    Känslan när man “lyfter” är nog rätt speciell.

hmm och jag som drar rigg lär ju få ont i ryggen, långt ner.. hehe

• matsb

Medlem
    1 juli, 2004 vid 14:37

bara att välja vad du har för intresse……snart kommer nog en till kitare…………..hehe
    Foilboarding

mats

• lajvarn

Medlem
    1 juli, 2004 vid 14:46

naaahe.. haha.. va fult det ser ut =P

• cyanide

Medlem
    1 juli, 2004 vid 15:02

Har svårt att se någon speciell njutning med foiling… borde kanske döpas om till fjolling wink.gif

• stewen

Medlem
    1 juli, 2004 vid 15:18

verkar inte klokt nånstans! shocked.gif

• brutus

Medlem
    1 juli, 2004 vid 15:37

kan se ett par 7ssta kastfall(oplanerade forwards???) framför mig.

helt sjukt ju… tongue.gif confused.gif

• sunken

Medlem
    1 juli, 2004 vid 19:24

Svar till:

Har svårt att se någon speciell njutning med foiling… borde kanske döpas om till fjolling wink.gif

[/ QUOTE ]

Härligt att det där bakåsträvande tråktänkandet inte finns bland oss som vindsurfar…

• oskie

Medlem
    1 juli, 2004 vid 20:09

Det ser inte så bekvämt ut dock… Han står i stropparna men hängselelinan ser inte sträckt ut. Välidgt böjda armar osv…

• dixon

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:10

Är det här på riktigt eller? Känns lite 1a April över hela grejen. Bilderna ser inte helt äkta ut heller. jag är skeptisk!

• kungdenknege

Medlem
    2 juli, 2004 vid 15:29

Visst fasen är det på riktigt, har för mig att man ser Laird Hamilton da kung rida vågor med en vågsurfing-foil i Laird.

• ubbis

Medlem
    2 juli, 2004 vid 15:44

jepp har funnits ett tag i vågsurfingen

• mickemoose

Medlem
    4 juli, 2004 vid 20:12

haha, vad är meningen med detta? vad är det som är kul??? kan ju knapppast gå fortare:P ser bara bökigt och tråkigt ut. klart man inte kan säga att det ÄR tråkigt om man inte har testat men men:P

• lajvarn

Medlem
    10 september, 2004 vid 07:30

drar upp den här gamla tråden igen. såg en grym vågsurfingdokumentär igår på canal +.
    Den heter “Havets utmanare” (orginaltitel “Step into Liquid”)

måndag 13/9 16.25 canal+ film2
    lördag 25/9 08.30 canal+
    onsdag 29/9 14.45 canal+

anledningen att jag tog upp det i den här tråden var att dom surfade på vågbrädor med foil-fena. såg riktigt grymt ut, i grymma vågor.

SE DEN!
    /Love

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2004 vid 08:42

Jäpp, självklart är det på riktigt. Jag har sett Laird köra tow-in på foilboard och Rush Randle har även kört kite och windsurf på foilboard, både speed och i vågor.
    Anledningen är att dom vill slippa all chop när dom rider vågor för att vågridningen ska bli mjukare, och det gör dom ju eftersom brädan är uppe i luften.

Irie Man

• manno

Medlem
    10 september, 2004 vid 10:40

Men svänger brädan lika bra? Är det inte lite farligt att köra runt med en stor köttkniv bak på brädan?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Albeau + Foilboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.