Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ålder på folket på surfzone
-
30
Men vem är egentligen äldst på konfen? alltså vem har varit reggad längst och är fortfarande aktiv? Hur många var det som var med på den “gamla” konfen någon gång i begynnelsen?Mvh Stefan
-
är väl dags att sänka snittet som innan mig låg på 26.1667 om jag inte räknat fel till 25.6923… d.v.s. 20 år fyllda
-
30 och jag var med när konfen låg på torget.se eller var det nu var. -96 tror jag konfen drog igång.
-
32, eller 8, beroende på hur man räknar, född 29 feb iaf.
Surfat sedan 1991. -
Jesper B sa en gång;
“En sport för medelålders med frilufsintresse”
passar nog in på en del….
och mig…
CharlieB
-
Kjello
Gäst31 mars, 2008 vid 06:4259 i sommar, Vindsurfstarten 1978
-
Knatte
Gäst31 mars, 2008 vid 07:12@Stickan 455081 wrote:
30
Men vem är egentligen äldst på konfen? alltså vem har varit reggad längst och är fortfarande aktiv? Hur många var det som var med på den “gamla” konfen någon gång i begynnelsen?Mvh Stefan
Nu är jag inte hundra, men jag är bland de äldsta här på konfen med -99 som startdatum. Dr. masse och Ola H har väl varit här lika länge som mig…
Tror man kan kolla detta någonstans här på forumet:smile: Annars är jag snart 43 år åldersmässigt :cool2: -
37 år gammal. Har vindsurfat sedan jag var 10, dvs 73% av mitt liv….jobbar på att komma upp mot 90%.
Reggad på konfen 1999-09-03 och håller ett snitt på 0.93 inlägg per dag
Regdatumet sammafaller med Knattes regdatum. Jag misstänker att detta var dagen då konfen (i denna version) startades.
-
29 år precis! 19 år sedan första passen/försöken på bräda… Följt med en hel del på konfen men blev medlem först 2003. Läser mest alla underbara inlägg!
ps. såg en vindsurfare (tror jag) jag känner igen i Visby igår på strandpromendaden norr om stan. Någon här?
//Peter
Logga in för att svara.