Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ålder på folket på surfzone
-
1979 på båtmässan i Luleå…. fanns en vindsurfingbräda… Far min ville visa en optimistjolle för mig, gissa om det funkade… Några år senare 1981 i Varamobaden tepåsade jag en dag och sedan blev det inte mer än så. 1982 i Katthammarsvik på gotlandsemester 13 årgammal var det en kille som hyrde ut brädor (han hade tre st), i tre dagar på en Dufour Alto seglades det och sista dagen kryssade jag runt fram och tillbaka dit JAG ville. Resten är ett liv i beroende, fullt garavt beroende och jag skulle inte vilja byta det mot nått annat.
Reggad dec 2002 på steffo, surfzone
CharlieB
-
35 år här, men barnasinnet är intakt.
Ålder på Surfzone? Kolla till vänster…
-
1979 på båtmässan i Luleå…. fanns en vindsurfingbräda… Far min ville visa en optimistjolle för mig, gissa om det funkade… Några år senare 1981 i Varamobaden tepåsade jag en dag och sedan blev det inte mer än så. 1982 i Katthammarsvik på gotlandsemester 13 årgammal var det en kille som hyrde ut brädor (han hade tre st), i tre dagar på en Dufour Alto seglades det och sista dagen kryssade jag runt fram och tillbaka dit JAG ville. Resten är ett liv i beroende, fullt gravt beroende.
Reggad dec 2002 på steffo, surfzone
CharlieB
-
Oregistrerad
Gäst31 mars, 2008 vid 10:35Jag är 62 år
Logga in för att svara.