Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ålder på folket på surfzone
-
33år och 20års jubileum.Det ska firas i sommar,i guincho,Med jonas!
-
Det är väl bara att erkänna att man fyller 30 om några månader och är
nybörjare på vindsurfing………….Låter som man nått 30-års krisen!?. :santa:
-
Snart 53 och har vindsurfat sedan 1973, och blir faktiskt mer och mer biten.
Klas
-
Kjello
Gäst31 mars, 2008 vid 17:5659 i sommar , började Vindsurfa -78 .
va förr medlem här -03 eller -04 , men ur -05Tänker också snart satsa på heltids-surf , redan när jag är 61.
-
43, surfat i 29 år och hoppas varje år att formen från 91 ska återkomma ( under 90 pannor)
-
36 år,
började 1984,
var registrerad på föregångaren till konfen (med gul bakgrund, 97-98?)
Intresset blir bara starkare för varje år som går. Såg just ett program på TV, vetenskapens värld, om hur man bör leva om man vill bli över 100 år gammal. Det är mitt mål, det kommer ju i så fall att ge i vart fall 35 års windsurfing på heltid efter pensionen!
Filip
-
49 år och surfat sedan 1975. Bästa våtdräkt: Onéil torrdräkt 1986 ( Oasis)
Bästa bräda Naish:
bästa segel N Pryde:
Bästa surfminne : när jag lärde mig simma -
Jag är 30 jämnt…
Den gamla sanningen “lika bra att passa på innan man blir 30 och benskör” verkar stämma dessvärre. Jag kom inte mer än ett par dagar in i det nya åldersdecenniet innan jag kraschade rejält i en pist i Funäsdalen och pajade lite av varje i knät. Just nu är det en bra bit från surfbart.
-
Martin;455460 wrote:Jag är 30 jämnt…
Den gamla sanningen “lika bra att passa på innan man blir 30 och benskör” verkar stämma dessvärre. Jag kom inte mer än ett par dagar in i det nya åldersdecenniet innan jag kraschade rejält i en pist i Funäsdalen och pajade lite av varje i knät. Just nu är det en bra bit från surfbart.
30 strax!
Fan Martin, vi skulle ju räjsa i viken i år! Se till att bli bra nu tills brisen drar igång. -
Är själv 24 år..
Kan bara säga att Bic-electric är en sjukt imponerande gubbe.. 63 år nu och sist jag såg dig ca 2-3 år sedan kunde du piska de allra flesta runt en slalombana.. Är du fortfarande i lika bra form borde du köra long distance i sommar tycker jag:smile:
-
Är uppe i 34 vill jag minnas, mentalt på 25 har jag fått för mig:wink:
//Glenn
-
@P Malmkvist 455483 wrote:
Är själv 24 år..
Kan bara säga att Bic-electric är en sjukt imponerande gubbe.. 63 år nu och sist jag såg dig ca 2-3 år sedan kunde du piska de allra flesta runt en slalombana.. Är du fortfarande i lika bra form borde du köra long distance i sommar tycker jag:smile:
(Rodnande … ) … njä, just nu är formen inte så bra. Jag gjorde nämligen en dumhet en söndag i slutet på oktober, nämligen att INTE vindsurfa (för att det inte var vind nog). Istället höstgrävde jag mitt potatisland. Och pajade ryggen, som fortfarande inte är bra. Men jag tror att jag är igång lagom till 1:a maj/krille ballong-helgen på Haga.
Stöd Torös vänner – http://www.torosvanner.se
Logga in för att svara.