Senaste nytt Forums Övriga Off Topic åldersnoja!

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:33

grin.gif

• pjoter

Medlem
    27 juli, 2004 vid 21:41

haha! inte säga så!! jag vill fortfarande tro att jag kan bli duktig på cykel… tongue.gif
    fördelen med att vara äldre då det gäller bankörning är väl att man ka köpa sina grejer själv och inte behöva tigga hos farsan varje gång man kraschar.. själv kunde jag inte börja köra förräns jag fick pengar själv.

jag tävlar förresten inte utan kör bara på gatdagar.. då jag hade pengar så hade jag inte tid å nu är det tvärtom så jag tänkte göra som alla andra 30 åringar med åldersnoja och börja tävla vid den åldern ungefär, för då planerar jag att ha både tid å pengar.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic åldersnoja!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.