Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ALex pastor i perth…

• skotten

Medlem
    20 februari, 2010 vid 00:34

aaaargh short it was… why do airush have such a bad rep here in sweden, I hear they are popular over in the land down under?

• skanepaul

Medlem
    20 februari, 2010 vid 08:02
    skotten;599138 wrote:
    aaaargh short it was… why do airush have such a bad rep here in sweden, I hear they are popular over in the land down under?

Do they??

• johanw

Medlem
    20 februari, 2010 vid 13:29

deras c kite ser najs ut!! Dom som har argenturen i sverige pallar inte sälja därför dom e så små..

• skotten

Medlem
    20 februari, 2010 vid 17:45

yeah bit of a bummer that is.. I cant remember the last time I saw an airush on the water, although I know I have at some point : )

• wakenils

Medlem
    22 februari, 2010 vid 01:32

tycker inte ni förstatricket ser konstigt ut, jag sa till pastor att it looked weird, maybe because you did not ride boots. han är lite bitter nu =P
    efter lite extra studering ser det ut som han slänger in en grab i the mix så jag kanske får äta upp det men tycker fortfarande något är galet? någon annan?

• pjork

Medlem
    22 februari, 2010 vid 04:46

pastor verkar alltid bitter tycker jag, ser aldrig ut o ha speciellt kul på vattnet

• mjersen

Medlem
    22 februari, 2010 vid 08:54
    WakeNils;599346 wrote:
    tycker inte ni förstatricket ser konstigt ut, jag sa till pastor att it looked weird, maybe because you did not ride boots. han är lite bitter nu =P
    efter lite extra studering ser det ut som han slänger in en grab i the mix så jag kanske får äta upp det men tycker fortfarande något är galet? någon annan?

jag såg han landa en legit dubbel BJ första dagen med boots. trodde bara han körde boots nu.

• wakenils

Medlem
    22 februari, 2010 vid 14:52

han körde sjukt nice med boots, kanske lite på måfo på slidern men gjorde den fetaste front2blind airpass jag sett, gick dock ner på den men riktigt nära, han slängde en lite mindre strax innan ganska ledigt

jag uppfattade det som att han inte känner för att köra boots, han kör bättre med straps och det tycker han är viktigast

det är pkra som tar död på bootsen genom att köra på skitspots eller sabba bra spots med tält.

luke som laddade så sjukt fett kör tex straps för att man måste springa upwind på tävlingar i england, silvester hade tydligen bara satt två raley2blind när han körde boots i pkra

• mattijas

Medlem
    23 februari, 2010 vid 07:07

skall bli spännande o se sam, lovat o köra boots i thailand, haft lite struggle med dobbel passarna, men o andra sidan safe:ar han inte närheten så mkt med kiten som dom andra pkra boysen.

• mattijas

Medlem
    23 februari, 2010 vid 07:37
    WakeNils;599346 wrote:

konstigt o weird, kanske men inte så nämnvärt kanke hehe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA