-
Alla läs! INBROTT Parkvägen 5/8
Hej!
Idag har det förekommit stöld från parkeringen, parkvägen.En Toyota Corolla vit av äldre modell fick sin ruta inslagen, dock låg en svart (?) Crazy fly bräda kvar i baksätet. Vet dock inte om något blev stulet. (regnummer okänt)
Vittnen däribland jag själv och min kompis som spottade två medelålders herrar körandes i en lila Audi av också äldre årsmodell. I runda slängar två timmar efter stölden var jag o polaren vid toppen gallerian i höllviken när vi i rondellen spota just denna lilla audi och pursuit genomfördes. När bilen parkerat vid Santa lucia plåtade vi lite men såg ingen bag eller liknande i baksätet. Där låg en svart väska i bilen, dock för liten som att ses som kitebag.
Är det någon som känner igen både bilen eller själv eller känner någon fått sin vita corolla krossad är det bara att höra av sig via PM.
Dock lägger vi självklart upp bild på bilen.
Ena killen, kraftigt bygd eller, stor benstomme… medelkort hår.
Andra killen har en tatuering,en tribal längs armen och lite kortare hår, han ska enligt vittnen hållt utkik och stått på kullen medan andra killen gick runt o kolla cars.Lägger in bilder under…
Logga in för att svara.