Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Alla mot alla!
-
Alla mot alla!
Publicerad av jott på 22 juli, 2005 vid 18:07Shit, stämningen på steffo går nästan att skära med en kniv nu. Folk delas in i olika läger och ett inbördeskrig ligger nog kring hörnet. Jag sätter halva WCL:s representationskonto på att nån kommer få på huvvet längs kusterna här nere i söder. Vem är med? Detta är fan bättre än eurobet och ladbrokes.
Peace in da middle east!
sj0gren svarade 19 år, 3 månader sedan 15 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Ja fattar inte heller va alla gnäller om. Steffo e helt normalt, som det borde vara.
Peps
-
fan.. somliga som tex mrgaymille va väl inte me på den gamla goa tiden!!
-
vem vet
kanske har jag varit med mer än du kan anaBleh, hoppa o skit så får du randiga ben vettja.
Inte mitt fel att din mamma är en hamster och din pappa luktar fläderbär. Dom borde dessutom fixat nya leksaker till dig då dina uppenbarligen varit trasiga./ hansel
– edit –
Dessutom gör dina feta lår konstiga ljud när du går!
– /edit – -
Svar till:
e du född i fjöntarp eller?
[/ QUOTE ]
FJOILLtorp
-
Oväntat at det skulle komma ett Monty Python-citat… Du vet att du inte kan ta gossarna här utan lite världsvana så jag fattar inte varför du försöker.
P
-
mmm
Det är så härligt med folk från andra sidan vättern (och nedan). En medelålders man från skåne frågade mig häromdagen om jag visste varför alla hade så svårt (generellt då) för skåningar över allt i landet. Men det är klart, “don´t underestimate stupid people in large groups”.Jag är åtminstonde inte som en mussla, -“The one who mussles is the one who ignore the rest of the world”
10 spänn till den som kan säga vem som sa det samt varför det sades. -
precis, dom har missat lite. vet inte vad som är det “egentliga steffo”
Logga in för att svara.