Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › alla som kan kom ner till erstan imornn!!!!!!!!!!!!!!!!
-
alla som kan kom ner till erstan imornn!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by anonym-anvandare on 9 juli, 2002 at 20:35alla i som kan kom ner till erstan imornn!!!!!!!!!!
´haga park rules……………
anonym-anvandare replied 22 years, 5 months ago 5 Members · 15 Replies -
15 Replies
-
tjenare där adam,
blev det något på erstaviken igår på onsdag då? Det var ju riktigt fint väder och blåste gjorde det i stan!
/N
-
Måste säga att det var rena propagandaförhållanden på Erstaviken i onsdags! En mild sydost som fläktade på till långt in på kvällen, varmt i vattnet, körde i surfshorts, grillen som brassades på framåt aftonen – tack twc för introt på Starten min jobbarkompis fick, blir han inte surfare efter de här förhållandena är han tappad bakom en vagn.
/Peter -
smhi snackar om sjöbris! jobbat hela veckan så nu jävlar får det smälla även om det knappast kommer att smälla högt.
-
nä jag ändra mig förresten. det här suger. jag har ingen bil nu o måste gå med grejorna i en halvtimme och då får det ju gärna blåsa mer. imorn kanske? (just nu ä det bättre drag under köksfläkten än utomhus.)
-
Jo men det måste vart stora segel ni planade med i onsdags? Jag hörde från Erstavikens Surfcenter att det inte blåst planingsvindar för dem på ett tag. Så hur stort kan ni ha haft ni som hade det så bra i onsdags?
/Nicke
-
jag körde 6.7 och jag va fan överriggad !!!!
de blåste djungelpung i byarna !
haga park rules …………..
-
hehe nejj inte dubbelpung men djungelpung!
men du du vill inte köpa ett freestyle segel 6.7 ???
använt 5 gånger 2001:a inga lagningar ???haga park rules???
-
2600 kr de knappt använt nyskick!!!!!!!!
i stockholm!!!
säljer det pga att jag har fått sponsorer nu!
ring mig på 0733280928 om du vill kolla på det det måste ses!mvh Adam Argulander/swe-880
-
av surfbutiken och challenger sails !!
men vill du ha seglet eller ???
ja kan ringa dig om jag får ett nummer !
så kan vi träffas där du vill !!!mvh Adam Argulander / swe-880
-
Jag hade köpt det direkt om jag haft stålar :-/ Du har inget typ 5.3 eller däromkring till salu?
-
nää tyvär! (skulle vilja he det) men plånkan e ganska tom…
Log in to reply.