Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Allt e Relativt

• Allt e Relativt

Publicerad av snoken på 7 december, 2006 vid 18:59

Lyckan vore om man kunde flytta södermalm till Marsten (för oinvigda ,måsön utanför Ringsegård , falkenberg.Värför ? jo söder e bäst, outstanding,underbart superlativen haglar:smile: men sthlm e inte känt för jämn vind el ens vind:mad2: o sen e det rätt trevligt att inte behöva vända efter 30 m så man slipper köra in i tallen (tallarna o granarna). Det skulle väl inte va för mkt begärt el?
    Jag begär inte livet som Mårten o co lever livet i sydafrika, men för faan kom igen, sätt fast trossarna på södermalm och låt oss lämna detta hål av vind. (och så får ngt vindbolag bygga ngt härligt rev som genererar sköööna våger)

Ha Det Anders

sbjorne svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • jonaish

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:02

Ååå….en 08’a 😉

Bor du nära Nytorget? Jag flytta iaf ner från sthlm för nästan mer än 10år sen och nu bor man nere i skaaaone-land med jävla massa bönder å vind. Lika mkt som du saknar vind, saknar jag sthlm och Nytorget. Det hade vart riktigt gutt om du kunde ta några bilder runt om där. Under dom där nästan 10åren som jag har bott här nere så har jag bara varit uppe i sthlm 1 jävla gång…
    d[-_-]b ..Så kan du få lite skåoone bilder på surf, vind och åkrar..i utbyte..hahaa..

• snoken

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:12

Bor på sthlms bästa adress (enligt dn på stan) Bondegatan 7.. tog precis en öl på gamla mellis, återkommer med mer bilder , kanske inte rätt forum men…, hoppas få med en skön pulka bild i vitan också!

• snoken

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:16

E ca 100 m från nytorget.

• jonaish

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:16

@snoken 353355 wrote:

Bor på sthlms bästa adress (enligt dn på stan) Bondegatan 7.. tog precis en öl på gamla mellis, återkommer med mer bilder , kanske inte rätt forum men…, hoppas få med en skön pulka bild i vitan också!

Gött..!

Har ni snö :S

Shit, det enda vita vi har är gässen som rullar ute till havs ;)..och jag lovar att du inte kommer bli bannad för att du postar upp bilderna här !!

• snoken

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:26

Jag körde Miniskida O Pulka förra året , bilder kommer.
    Ha det. Förstår de dig därnere? Hörde det fanns stora kites som kunde snabba på södermalms flytten till bättre breddgrader….

• jonaish

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:35

@snoken 353360 wrote:

Jag körde Miniskida O Pulka förra året , bilder kommer.
    Ha det. Förstår de dig därnere? Hörde det fanns stora kites som kunde snabba på södermalms flytten till bättre breddgrader….

jaaa du…tro det lr ej, men dom kan snacka lite svenska iaf..efter att dom har ätit upp sin gröt 😀 Som tur är, så är man inte den enda 08’an här nere….

• snoken

Medlem
    7 december, 2006 vid 21:52

känner att det e svag is man e ute på men hur blir det med julgröten….

• kasimir

Medlem
    7 december, 2006 vid 22:25

Inte 08. Det är som att kalla samer för lappar. Fiskmås heter det ju. Var lite försiktigare med tilltalsnamnen fortsättningsvis;)

• snoken

Medlem
    9 december, 2006 vid 00:14

@kasimir 353368 wrote:

Inte 08. Det är som att kalla samer för lappar. Fiskmås heter det ju. Var lite försiktigare med tilltalsnamnen fortsättningsvis;)

Trodde det hette Mäga:grin: (ang fiskmås)

• sbjorne

Medlem
    16 december, 2006 vid 10:14
    snoken;353599 wrote:
    Trodde det hette Mäga:grin: (ang fiskmås)

Ja det gör det 🙂
    Och det skulle bli en j-dra massa maugeskid pau Södermalm om man la det pau marstajn.. 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Allt e Relativt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.