Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Allt för sjön i Älvsjö?
-
Allt för sjön i Älvsjö?
Publicerad av stinger på 27 februari, 2008 vid 09:00Kommer det att finnas några surfrelaterade utställare? Hittade Skidsport Bromma och KONA i katalogen men det kanske finns fler?
Funderar på att åka men ingen mening att åka om det inte är fler surfföretag.
schnitzler svarade 16 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Förra året var det bara Skidsport om jag minns rätt! Vore ju kul om det var fler, typ som det var i början av -90 eller slutet på -80-talet.
-
Kul att det är några tappra surf-återförsäljare som ställer ut! Faktum är att det var just på båtmässan -?? som jag blev tänd på Lorch Silver Dolphin och köpte den lite senare. Jag vete sjutton om jag hade bytt/köpt bräda annars.
Jag hade några härliga år med lorchen men saknade till slut centerbord så mycket att det blev Grego i stället.
Träsurfarn -
I vilken hall finns surfgrejorna? För jag gissar att alla handlare är samlade på samma ställte…
-
Aha…såg det nu också.
Kommer man att kunna handla eller är det bara titta som gäller? -
Oregistrerad
Gäst27 februari, 2008 vid 14:32@Robin 447708 wrote:
Förra året var även Kona (Surfbutiken?) och North/ F2 (Wallén antar jag) där.
Surfbutiken och Wallén sport var där förra året.
-
Gustav1980;447730 wrote:Aha…såg det nu också.
Kommer man att kunna handla eller är det bara titta som gäller?Jag har varit på mässan idag o kona är ju den utställare som man behöver bry sig om 😉 . Dom hade mäss priser och man kunde köpa brädor där.
-
Ludde–;448896 wrote:Jag har varit på mässan idag o kona är ju den utställare som man behöver bry sig om 😉 . Dom hade mäss priser och man kunde köpa brädor där.
Just det, på söndagen går man i (hög)mässan!
Tänk även på första budet: “Du skall inga andra brädor hava jämte mig” -
@Ludde– 448896 wrote:
Jag har varit på mässan idag o kona är ju den utställare som man behöver bry sig om 😉 . Dom hade mäss priser och man kunde köpa brädor där.
Vad då??? Kan man inte köpa brädor av de andra utställarna eller?
Och varför bara bry sig om XXXX-utställaren? Verkar lite enkelspårigt tycker jag;) -
har fått mail om att både wallens sport och beli sport kommer vara där och ställa ut.
ska dit på onsdag
Logga in för att svara.