Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Allt för Sjön, Stockholm 2011
-
Allt för Sjön, Stockholm 2011
Publicerad av mikaels på 7 mars, 2011 vid 17:28Någon som varit där? Fanns det något att se, eller var det mest kläder, som tidigare år? Är det värt det ganska höga inträdet?
Enlighten me ;)!
mikaels svarade 14 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
surfmässigt var det bara kona som var där. sen var nocomply där och skimarine. annars äre det gamla vanliga med båtar och kläder mm. //Ron
-
Har följt denna hemsida sedan lördags nu och kände mig att denna tråd gjorde resten för att skapa mig ett konto!
Kona var där, och någon wakeboardliknande monter!
Vill säga, stor eloge till Kona! trevlig personal och hemtrevlig monter! jämfört med typ, annat så var det riktigt kul och prata med dom!
jag själv var ute efter segelbåtar etc. men när jag var färdig med den delen gick jag till min andra favoritdel! och av en slump gick jag förbi kona! och spanade in lite, fick fram ögonen för vindsurfing och har bestämt mig att kontakta den lokala vindsurfingklubben för att möjligtvis pröva vid ett varmare tillfälle! Förhoppningsvis köper jag mig egna grejer vid sommaren =) -
Kul
Vi är inte med i år. Vi hörde att bara Kona skulle vara där av de som säljer vindsurf och då bokade vi av. Men är fler surfbutiker intresserade kör vi gärna igen 2012. Hyfsat bra forum för att marknadsföra sporten, fick ihop till ett antal återfallssurfare från mässan förra året, men kostar rätt mycket så det är inte busenkelt få det gå ihop.
Nocomp , ski marin, 720 och några andra med wakeboardfokus är där. -
Tack för svaren (och kul att ha lockat körling till sin virgin post, grattis!), låter som man kanske ska hoppa mässan detta år, och åka runt bland butikerna här i stan istället :).
Logga in för att svara.