• kamikazekiteren

Member
    4 juni, 2006 at 00:00
    Egan wrote:
    vem e du? du kan omöjligt vara på riktigt

http://www.neradio.se/index.php?personal, Jasssågitt, måste jo väre en ut av dom, mycket rare fjomper at velge imellan der ja
    serige 0 -norge 1

• eddie

Member
    4 juni, 2006 at 07:48

Under några få sekunder så trodde hag faktiskt att Jonasih själv hade komponerat texten. Blev impad… sedan blev allt som vanligt igen.

• jonaish

Member
    4 juni, 2006 at 09:17
    kamikazekiteren wrote:
    http://www.neradio.se/index.php?personal, Jasssågitt, måste jo väre en ut av dom, mycket rare fjomper at velge imellan der ja
    serige 0 -norge 1

mmm här är jag…..

och när blev det 1-0 till norge ?? rööööööv………..

• gethighsports

Member
    4 juni, 2006 at 21:15
    jonaish wrote:
    vet 800.000 normenn vad http://www.googel.com är oxå ??

Aloha en hälsningsfras och betyder hej på hawaiianska:D

Hmm, hur många Aloha har du?

• jonaish

Member
    4 juni, 2006 at 22:23

jag skiter i dem…

och ja bryr mig inte va folk skriver som kommentar 😉

de e bara riktigt fegt att skriva det där efter som man ser inte vem det är ifrån…

• jonaish

Member
    5 juni, 2006 at 18:16
    GetHighSports wrote:
    Hmm, hur många Aloha har du?

YES….

jag har -1 i poäng totalt

haha slå det om du kan

• kamikazekiteren

Member
    6 juni, 2006 at 19:20
    jonaish wrote:
    kamikazekiteren wrote:
    serige 0 -norge 1

mmm här är jag…..

och när blev det 1-0 till norge ?? rööööööv………..

Jag var den enda som firade ers nasjonaldag idag, så nå er det vel atminstånde 1-0 til norge ?? rööööööövslikker……..

• jonaish

Member
    6 juni, 2006 at 20:26

kan du inte dra lite detaljer hur du firade “nasjonaldag” för jag är sååååååå jävla intresserad av att få vete det:D

mongo;)

Det va en gång en dansk, en norsk och en Svensk…

som skulle ut å kajta…

först kom dansken som va en riktig nybörjare….. han väntade in norsken som oxå va en nybörjare så att de kunde hjälp åt…
    Efter 10min kom norsken..
    dansken bad om hjälp och norsken började hjälpa till…
    Samtidigt som norsken och dansken funderade ut hur bommen fungerade kom svensken körandes i sin nya volvo xc90 😀
    han hade köpt sig lite nyare och bättre saker än vad norsken och dansken hade råd till..
    snabb som han va började han rigga upp och gjorde sig klar på 15min å drog ut i vattnet och började köra…

dansken och norsken som hade bara kommit halv vägs med att rigga upp såg hur svensken körde å hoppa högt å gjorde massa tricks..

de blev så tagna på sängen att de glömde vad de gjorde å satte sig ner på stranden för att börja kolla på svensken som va så duktig..

….. och nu vet vi varför danskar och normenn inte är så bra på att kajta 😀

• jonaish

Member
    6 juni, 2006 at 20:29

2-0 till

SWEDEN

• kamikazekiteren

Member
    19 augusti, 2006 at 05:48

Jag er vel på nivå med jonaish när det gjelder aloha!

• kamikazekiteren

Member
    19 augusti, 2006 at 05:58

Men jonaish och kamikazekiteren mötes på stan, då böjrade de at krangla om hvem som hadde störst kuk. Kamikazekiteren raggade upp ca. tio brudar som skulle avgöre hvem som har störst. efter det ringer enn jevla masse brudar til kamikazekiteren, medan jonaish sitter ensam och ronker

Den svir

• jonaish

Member
    19 augusti, 2006 at 08:48

jaaa jaaa… “jätte” kul….

De tog rätt lång tid för dig att få till de där va..?!? *gäsp* 😉

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

You must be logged in to create new discussions.