Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing alpingaraget Helsingborg

• alpingaraget Helsingborg

Publicerad av lancce på 27 maj, 2011 vid 11:48

Nån som har varit där och har koll på om dom har lite våtdräksskor/handskar i butiken? Vilka märken i så fall?

Känns sjukt tråkigt att man som malmöbo annars måste beställa via nätet om man inte vill ha Pro-limit eller mystic. Eller har jag missat nån butik här nere?

lancce svarade 13 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • molle73

Medlem
    27 maj, 2011 vid 13:18

Du kan kolla in Matthews butik i Malmö. Redsnapper. Han har hanskar/skor mm (Q-silver, O´neill mm)
    En erfaren surfare med bra koll på vad som håller å så.
    Ha de!

• aka_kalle

Medlem
    27 maj, 2011 vid 13:21

mystic har säkert hemma, kolla på http://ontopsports.com/

• skotten

Medlem
    27 maj, 2011 vid 15:08

yeah they have mystic stuff in the store, I left a bunch of wetsuits two weeks ago, if you need anything else, mystic can get it up there the next day for you from malmö.

• lancce

Medlem
    27 maj, 2011 vid 15:13

tyckte jag åtminstone indirekt skrev att jag inte vill ha Mystic =) Dom har verkligen ett grepp om södra sverige och inte helt välförtjänt enligt mig.

Testade O’neill Heat Roundtoe inne på Red Snapper och dom va faktiskt riiiktigt sköna. Dock så har han bara 7mm inne av den modellen med två karborrband.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing alpingaraget Helsingborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.