Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Alternativ till kolbom?

Taggad: 

• Alternativ till kolbom?

Publicerad av anonym-anvandare på 29 april, 2002 vid 17:53

Söker med ljus och lykta efter en beggad kolbom på minst 280 cm. Verkar tufft! Är det någon som kan tipsa om det finns något billigt nytt alternativ i typ alu? Som är hyggligt styv eller är helkol ett måste. Tacksam för tips!

anonym-anvandare svarade 22 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2002 vid 07:07

jag har också letat som fan efter billigare alternativ men jag har haft svårt att hitta något. så jag beställde från tyskland. Arrows 220-275 för 4319 kr, det var den billigaste jag hittade.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2002 vid 10:24

Kolla på gunsails.de. Dom har alu bommar som är upp till 3m. Har inte användt dom själv men vet flera som gjort det och det ska tydligen funka ganska bara. Kol är inget måste
    men man klarar av att hålla seglen betydligt längre
    //Nicklas SWE223

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2002 vid 10:22

Jag beställde just en RadZ från Surfcompaniet. 1700 för en alubom 225-270 cm. Har dock inte kört på den ännu.
    Matt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Alternativ till kolbom?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.