-
Amatör eller pro?
vad passar bäst för en som inte tävlat förut? amatör!! jo men det
är ju inget kul om vi bara är 7 som startar.
vad kommer ni att köra? och hur många tävlingar?Mr man
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Amatör eller pro?
vad passar bäst för en som inte tävlat förut? amatör!! jo men det
är ju inget kul om vi bara är 7 som startar.
vad kommer ni att köra? och hur många tävlingar?
Mr man
I amatörklassen startade ca 20 st. på WaveOpen i Varberg i Oktober förra året.
Du behöver inte vara orolig för att stå ensam på startlinjen…
Surfers Workshop Malmö
I och för sig ska jag köra Pro, men jag tror att Amatör kommer bli den störtsta klassen…
Hej!
Jag har följt diskussionerna om pro/amatör en tid och kan konstatera att det vore skitkul att rejsa med likasinnade oavsett nivå. Jag har en 296 och 8m2 och kommer att köra med de prylarna mellan 5 och 15 m/s. Bara för att det är så kul!! Som amatör.. är det lite tungt att köra till skåne odyl om inte klubbarna kan fixa ihop lite samåkning.
/Bor i 08-området….:(
kanske det men det är ju stor skillnad på att köra race och wave…
det är nog inte så många amatörer som tänker köra både race och wave
sexy amature
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Amatör eller pro?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.