Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Amatör till Cabarete ;)

• Amatör till Cabarete ;)

Publicerad av bigc på 6 augusti, 2004 vid 11:24

Måste mobbas lite.. Farsan bjöd med mig och resten till familjen till Cabarete i två veckor över nyår, och döm om min förvåning när jag upptäcker att hotellet ligger två och en halv km från centrala Cabarete…… Sug på den. Nån som vet nån bra uthyrning, ellersom ska var adär då? Hör av er!

En glad amatör…

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • ozzcarr

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 13:05

Uthyrning?

• curry

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 13:50

lär bli dyyyrt o hyra kiteprylar i 2 veckor. bara brats som har råd med sånt.

• rambo_johnson

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 15:46

EH LAND!!! fett fast räkna inte me vind över nyår… men man kan ju ha tur…

kolla:
    http://www.windsofcabarete.comhttp://www.ehkiteboarding.com

• mrmille

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 18:01

brukar la va rätt byigt så års om det nu blåser alls

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 18:48

öhhm, njäe inte direkt antinge blåser det stadiga cabarete winds eller så regnar like a mother fucker det så där års

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 18:50

Angående prylarna så är jag så illa tvungen att hyra om jag inte får tag i nån schysst kite innan dess. Åker på Hugos gamla Naish AR3.5 som han lurade på mig för en massa år sen…

Rackarns, trodde att det skulle vara bra där då. Skit samma, vågsurfen ska vara fin i alla fall, får väl glida utan tyg…

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 18:53

Deppig sida… Hård offshorevind, inga vågor och inte en kite i luften… Dom har väl blåst till Miami allihopa. Ska kolla in den där innan jag åker… ”Ctrl-D”

• rambo_johnson

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 19:06

Svar till:

Angående prylarna så är jag så illa tvungen att hyra om jag inte får tag i nån schysst kite innan dess. Åker på Hugos gamla Naish AR3.5 som han lurade på mig för en massa år sen…

Rackarns, trodde att det skulle vara bra där då. Skit samma, vågsurfen ska vara fin i alla fall, får väl glida utan tyg…

[/ QUOTE ]

va fan då lurat på??? det var ju det senaste på den tiden!!!!!, snacka skit, va vill du ha för nån nya kite då?

• eddie

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 21:01

Svar till:

Deppig sida… Hård offshorevind, inga vågor och inte en kite i luften… Dom har väl blåst till Miami allihopa. Ska kolla in den där innan jag åker… ”Ctrl-D”

[/ QUOTE ]

Vilken tid på året ska ´man åka dit?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 08:43

Svar till:

Svar till:
    va fan då lurat på??? det var ju det senaste på den tiden!!!!!, snacka skit, va vill du ha för nån nya kite då?

[/ QUOTE ]

No hard feelings hugo, kiten har skänkt mig mycket kärlek och kul tider, men det är dags att byta upp mig. Måste få lite tid i luften också! Jag är väl ute efter ca 14 kvm, X3 eller kanske en Aero II i samma storlek. Jag är fortfarande en osnuten nybörjare, behöver bara mer grejer.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 09:59

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

No hard feelings hugo, kiten har skänkt mig mycket kärlek och kul tider, men det är dags att byta upp mig. Måste få lite tid i luften också! Jag är väl ute efter ca 14 kvm, X3 eller kanske en Aero II i samma storlek. Jag är fortfarande en osnuten nybörjare, behöver bara mer grejer.

[/ QUOTE ]

AR3.5 är fan bättre än X3an som suger fet getballe, kör aero2an istället… eller dra til lCabarete o köp en kite där finns en del bra prylar billigt där…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA