Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Amatörfilm 22feb 2008
-
Amatörfilm 22feb 2008
Publicerad av perrapops på 24 februari, 2008 vid 08:58Slängde ihop en liten rulle från ett byigt mälaren igår. Tanken var att ta sig över till ekerö, men när vi kom till färjan och skulle få vänta 40 minuter innan den kom så drog vi till närmsta surfbara ställe, hittade ett litet ställe vid en badplats, fruktansvärt byigt och liten ansats.
Filmen är filmat med en helt vanlig digitalkamera och jag som surfar är en amatör som kört seriöst sen Augusti..
Men filmen har ändå en lite småskön känsla över sig, då vädret var underbart igår.
Dissa mig inte alltför mycket nu:(
http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=15&linkid=341
stoorfaen svarade 16 år, 8 månader sedan 22 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Du behöver inte känna någon prestationsånges det är alltid kul att se bilder och film från surf. Jag har åtminstonde inga pretantioner om att det ska vara köpfilmskvalite på allt jag kollar på. Bra jobbat. Stabilt filmat.
-
Aronh;446894 wrote:Du behöver inte känna någon prestationsångestPerrapops;446875 wrote:Dissa mig inte alltför mycket nu:(
Jag tycker verkligen att alla skal känna sig välkommna att posta sina verk, det är ju jättekul att se film, oberoende om den kommer från Siljan eller Apel. Är själv glad amatör filmare.
Jag tyckte din film var skön med go feeling – garvade gött åt ciggen i mungipan vid riggningen. Satsa på att placera kameran på fast mark eller låna ett stativ, samt lägg horizonten rätt när du filmar!
Rock on!
-
All film är bra! Kämpa på bara. Både med surfandet och filmandet!
-
så länge det är surffilm så är det bra film. Som sagt skön känsla, och eftersom jag själv är nybörjare är det kul att se filmer utan massa loopar och höga hopp! Blir faktiskt mer surfsugen av en sån här rulle… nice done
-
Nästan alla filmer här på steffo är ju amatörfilmer!
tycker inte du ska va dissa dig själv. filmen var ju skit skön..
Mer fotokamerafilmer åt folket.. -
Skön film med bra musik .. härlig känsla helt enkelt
om man skall utdela lite konstruktiv kritik så är det kanske att det hade varit bättre med ett stativ. Det gör underverk för filmer. Nu var ju inte denna filmen jätte skakig iofs men det är en enkel grej som gör stor effekt.
-
Kul film. Gött att det inte bara är avancerade trick och stora vågor. Detta är ju dom flestas surfvardag.
-
Gött, såg att du körde utan vantar vilket verkar lite kallt!
-
Ha! Helgo känsla ju Per! Det va ju en Mraz-version och inte nån 70-talslåt, som jag trodde. Vi ses snart igen hoppas jag!
-
Vad trevligt att filmen uppskattas.:), har faktiskt tänkt försöka ha med någon sóm filmar en snutt då och då, dels för att det ‘är kul att ha, men bra att ha i lärande syfte med, se vad man gör för fel, saker man kan förbättra, och i slutändan gå igenom året 2008 när det är slut och se hur mycket man utvecklas.
-
Fint fint, Ser ut som om vi är i samma stadie 🙂
Men blåste det verkligen 10-12… Tycker att det är lite dåligt drag för att blåsa så mycket, eller så är jag dålig på att uppskatta.
Kanske syns på ekerö eller i närheten i sommar ! Blir att hänga på alnäs och köra lite utflykter annars.
-
Vet inte riktigt med vinden, brorsans uppskattning, jag var ju i lite av ett vindhål, var själv på vattnet och ville känna mig safe, tittar man ut bakåt på fjärden så gässar det rejält!
Absolut, till sommarn , kommer doch vara på surfsemester i 5 HELA VECKOR på Gotland och surfa!
Logga in för att svara.