Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Amatörvideo från sydafrika

• Amatörvideo från sydafrika

Publicerad av malmsten på 15 mars, 2003 vid 22:25

Tjaba.

Håller på att lära mig “adobe premier” videoredigering och slänger därför ihop lite amatör videos med jämna mellanrum som jag lika gärna kan dela med mig av. Nu är ju kanske råmaterialet inte alltid det bästa, det bygger ju lixom på att det finns nån som inte surfar som är duktig på att filma – så den mesta film som finns är från dagar med jäkligt byig vind och en utmattad fotograf = skakig film. Men kul endå tycker jag, innan svenska sommaren är slut är målet att jag ska ha satt ihop nått som är lika sjysst som skåningarnas filmer och med mycket stockholm locals och cyclone i… smile.gif

http://www.transit.se/~jonasm/pics/surf/resized/videos/Capetown-ver2-1-resized.mpg

hare
    /Jonas

anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2003 vid 10:06

det va en sjyst fdilm men vilket redigerings program använder du går det att få tag på på nätet?? är det lätt att avnvända eller finns det något annat som uppfyller dom kraven??
    har försökt gjör liknande grejer men det går bara åt håvete mad.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Amatörvideo från sydafrika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.