Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Ambulans [surfbulans]

• Ambulans [surfbulans]

Publicerad av anonym-anvandare på 4 september, 2002 vid 13:30

Hoppas ni inte tycker detta är spam, men jag tror några letat efter detta:

Jag har en finfin Mercedes Ambulans -93 att sälja. (Har två, men behåller den ena för att köra motorcykeln i.) Automat, 197 hästar och skön personbilsprestanda trots de stora utrymmena. Perfa för camping/surfing med dubbel värme och dubbla AC, belysning, ventilation med fläkt etc. Dra ett mail så får ni bilder och fakta. Surfar inte själv, men har förstått att vissa kör med ambulans. Jag har haft flera som mc-transport. Underbart!

johan.varland@headworker.se

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 13:36

Såg en som sålde en 95:a med 41.000 mil för 55.000:- OUCH!!
    Min 93:a kostar 28.000:- och har gått 34.000 mil. Växellåda, nivåreglering och kylare byttes förra året strax efter 31.000 mil.

/ Johan V 070-7562978
    johan.varland@headworker.se

• markram

Medlem
    6 september, 2002 vid 10:36

Hur mycket soppa drar den?
    Rost?
    Har den drag?
    Dubbla batterier?
    Fet generator? Skick på däck? (vinterd).
    Kan du maila bilder till: surfer@tjohoo.se

• farnebo

Medlem
    23 september, 2002 vid 09:16

PROVKÖRD

Tack för en oförglömlig åktur till grusgropen förra veckan.
    Ambulansen spinner som en katt vid 6000 varv och 200 mercedes-hästar räcker gott vill jag lova!!! Grym väghållning trots 600 kubiks krosshojj surrad på båren.

Går alltså FORT till surfet. En klar fördel är att medtrafikanter svänger av och bromsar i väggrennen när man blåser fram. smile.gif
    Det var faktiskt roligare att köra ambulans som att köra cross..

Gott om förvaringsfack, syrgasuttag och grymma belysningasanordningar åt alla håll m.m.

Men Johan, Blir inte din fru ledsen om du säljer en av ambulanserna som smälter så fint in i omgivningen runt din garage-uppfart?

Mathias

• tabi

Medlem
    29 september, 2002 vid 21:01

går det fortare till surfet om man slår på sirenerna? grin.gif

• tabi

Medlem
    29 september, 2002 vid 21:04

skämt åsido,
    har du nån bild på den så man kan få se skönheten…? crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2003 vid 01:33

Undrar om den blev confused.gifsåld?

• anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2003 vid 10:15

Ja tobbes inlägg är klart onödiga. mad.gif mad.gif Han har verkligen inget vettigt att säga tongue.gif
    / Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    9 februari, 2003 vid 22:11

Japp, den är såld. Den blev likbil i Bosnien och den andra åkte till samma ställe men som ambulans(!). Jag kommer dock att skaffa ett knippe till i vår – så fort jag lyckas göra plats för några pansarmadamer. Dra ett e-mail till johan.varland@headworker.se om du är intresserad så hör jag av mig när jag har några på gång.

/ JV

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Ambulans [surfbulans]

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.