Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › …än finns det hopp för mänskligheten
-
…än finns det hopp för mänskligheten
Publicerad av toby på 16 september, 2009 vid 21:41…..min bräda som försvann i Draget för nästan 4 månader sedan har återfunnits…fanimäj otroligt
henkish svarade 15 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
sourra;576609 wrote:Den låg i vassen?
konstig historia….den fångades i trålen på en fiskebåt i nordsjön strax söder om Lands End, Cornwall, England……tur att jag hade telefonnummret på brädan.
-
hildingdude;576689 wrote:det låter ju bra toby! hur har allt gåt sen SWkF?
long time no see
jorå Anton jag å mackan har kört hårt…har sett att du gjort det sammakör du flexifoil numera? har varit lite glesare för in del de sista veckorna, fick en släng av whiplash efter en seriekrock
håller på att rätta till sig dock
-
Denna tråden gav mig en tankeställare… Hur hade du märkt brädan?
Finns det några tips, eller är det en vattenfast penna som gäller?
-
toby;576701 wrote:konstig historia….den fångades i trålen på en fiskebåt i nordsjön strax söder om Lands End, Cornwall, England……tur att jag hade telefonnummret på brädan.
Helt jäkla otroligt att du fick tillbaks den, fasen va coolt. Skrev du landsnummret oxå eller listade fiskarna ut de?
-
Hehe vilken historia. Cornwall är f.ö. ett av få ställen i England där jag skulle kunna tänka mig att bo.
-
sourra;576826 wrote:Hehe vilken historia. Cornwall är f.ö. ett av få ställen i England där jag skulle kunna tänka mig att bo.
Tråkig prognos bara…
http://www.windguru.cz/se/index.php?sc=136 -
sourra;576826 wrote:Hehe vilken historia. Cornwall är f.ö. ett av få ställen i England där jag skulle kunna tänka mig att bo.
haha jag skämtar givetvis, brädan fanns hemma hos en boende där nere, som först nu sett anslaget.
Cornwall är inget dumt ställe att bo, jag bodde i Fallmouth i ca 3 år, Mackan är faktiskt född där:) synd att kitesurfing inte var uppfunnet då.
-
jag var rätt trött på den efter 4 månader så jag slängde den i nissan-kul att den dök upp.
=0)
Logga in för att svara.