Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Anders leder
-
Anders leder
Publicerad av badjanne på 29 oktober, 2010 vid 05:28Stort grattis till Anders som nu leder.
Glöm inte att bakom varje framgångsrik man finns alltid en QUINNA och jag vet vad hon heter.
Läs http://www.speedworldcup.com/?ref=nfandersbq svarade 14 år sedan 13 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Ja de e Gött Daniel, vi förväntar oss att du jagar ikapp Anders, så att vi kan se en strid om första platsen innan året är slut. :cool2:
Och ja, givetvis hyllar vi Nina och Joanna oxå!!
-
Ja stort grattis! Jag jagar bakom, ganska långt bakom faktiskt….167:a tror jag det var. Jag har ju stort utrymme till förbättring;-)
-
Henrick! Vi får hålla tummarna åt varandra, vi som har en bit kvar. 😉
-
Coolt, stark jobbat BQ! Ge på dom i Frankrike nu!! vill se en pallplacering där:-)
-
Tack tack boys, detta bevisar att alla ni också kan fixa det, bara att komma typ topp 10 i tre världscuptävlingar på raken.
Häng med till Frankrike! -
En annan plan är att byta namn till antingen Anders eller Marcus (Markus), det verkar vara dessa namnen som gäller om man vill lyckas som svensk windsurfare 😉
-
tobhed;637721 wrote:En annan plan är att byta namn till antingen Anders eller Marcus (Markus), det verkar vara dessa namnen som gäller om man vill lyckas som svensk windsurfare 😉
Haha, då har man förutsättningar för att lyckas i alla fall! Är det extra plus om efternamnet börjar på B? 😉
Grattis Anders! Riktigt coolt!! Lycka till i Frankrike!
/Anders B
-
Stort grattis Anders och Daniel du är inte så långt efter.
-
janne, visst har du rätt, Joanna, barnen och Per Andersson. Utan dem hade jag säkert guppat runt i Apelviken eller plöjt golfbanor istället för att speeda.
Logga in för att svara.