Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › "Anders närmar sig Bobby"
-
"Anders närmar sig Bobby"
Publicerad av rrd på 7 mars, 2010 vid 10:14Notera en inte helt okänd artikelförfattare med segelnummer S1…
svennebanan svarade 14 år, 8 månader sedan 15 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Vilket år var detta? Omkring 1990?
får vi läsa fortsättningen, för det var väl en sida till?
Tomas
PS “Robby Naish använde en standard Mistral Equipe” – där ser man, borde nog aldrig sålt min egen DS
-
Varför ingen renodlad svensk windsurftidning igen, vi skulle ju få så många bra reportage, förvisso får vi ju många, många underbara storys här här men ändå, det hade varit kul :blush:, och vi svenskar har ju folk i sk “märkes och utvecklingsarbete” så inside reportage hade ju inte fattats :tongue:
Tur att man har lite tidningssnask kvar, även om de är lätt rippade 🙂
/mac
-
Finns knappast en marknad längre men Mat med NSM är ju inte omöjlig för vindsurfing ju..
-
NSM tycker jag är en grymt bra blaska, och vet själv hur mycket jobb det är med en tidning.
Kanske skulle man bidra lite till Mat och gå den vägen – typ NSM “vindsurfing” två ggr om året eller nåt?
-
Jo den finns ju, men man är ju en bakåtsträvare och gammal man som gillar blaskor….nätet i all är men det skall lanas, musas och kopplas….. en tidning är right here right now …. jag gillade de gamla iallfall 🙂
/mac
-
MacEdu;601090 wrote:Varför ingen renodlad svensk windsurftidning igen, vi skulle ju få så många bra reportage, förvisso får vi ju många, många underbara storys här här men ändå, det hade varit kul :blush:, och vi svenskar har ju folk i sk “märkes och utvecklingsarbete” så inside reportage hade ju inte fattats :tongue:
Tur att man har lite tidningssnask kvar, även om de är lätt rippade 🙂
/mac
Utbud – efterfrågan: Mycket utbud på nätet och liten efterfrågan vad gäller antalet läsare, så enkelt är det.
Tycker dessutom om format som inte är renodlade; istället för att snöa in sig än mer inom sina redan snäva ramar får man lite inspiration att gå utanför…
Just förnyat min prenumeration av NSM!
/JB
-
Nordic Surfers Mag – när du behöver vara för dig själv en stund.
-
OT: Trodde jag var ensam om snäckformad toalett. Nu är vi två. Men min är rosa.
-
Herrejesus Svennebanan, fick du inte alls vara med när ni bestämde hur muggen skulle se ut ;)?
-
Helt klart hög klass på stället för rövborsten. Porslin med blommor på gör det hela mindre nasty!
Logga in för att svara.