Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Anders närmar sig Bobby"

• tsss

Medlem
    7 mars, 2010 vid 19:25

Vilket år var detta? Omkring 1990?

får vi läsa fortsättningen, för det var väl en sida till?

Tomas

PS “Robby Naish använde en standard Mistral Equipe” – där ser man, borde nog aldrig sålt min egen DS

• s19

Medlem
    9 mars, 2010 vid 17:51

Året var 1986!

• macedu

Medlem
    9 mars, 2010 vid 22:23

Varför ingen renodlad svensk windsurftidning igen, vi skulle ju få så många bra reportage, förvisso får vi ju många, många underbara storys här här men ändå, det hade varit kul :blush:, och vi svenskar har ju folk i sk “märkes och utvecklingsarbete” så inside reportage hade ju inte fattats :tongue:

Tur att man har lite tidningssnask kvar, även om de är lätt rippade 🙂

/mac

• haze

Medlem
    10 mars, 2010 vid 07:26

Finns knappast en marknad längre men Mat med NSM är ju inte omöjlig för vindsurfing ju..

• dr-masse

Medlem
    10 mars, 2010 vid 10:03

NSM tycker jag är en grymt bra blaska, och vet själv hur mycket jobb det är med en tidning.

Kanske skulle man bidra lite till Mat och gå den vägen – typ NSM “vindsurfing” två ggr om året eller nåt?

• macedu

Medlem
    10 mars, 2010 vid 10:11

Jo den finns ju, men man är ju en bakåtsträvare och gammal man som gillar blaskor….nätet i all är men det skall lanas, musas och kopplas….. en tidning är right here right now …. jag gillade de gamla iallfall 🙂

/mac

• svenne

Medlem
    10 mars, 2010 vid 10:43

Supporta NSM, en bra tidning istället för 3 dåliga. 🙂

• jesper-b

Medlem
    10 mars, 2010 vid 11:24
    MacEdu;601090 wrote:
    Varför ingen renodlad svensk windsurftidning igen, vi skulle ju få så många bra reportage, förvisso får vi ju många, många underbara storys här här men ändå, det hade varit kul :blush:, och vi svenskar har ju folk i sk “märkes och utvecklingsarbete” så inside reportage hade ju inte fattats :tongue:

Tur att man har lite tidningssnask kvar, även om de är lätt rippade 🙂

/mac

Utbud – efterfrågan: Mycket utbud på nätet och liten efterfrågan vad gäller antalet läsare, så enkelt är det.

Tycker dessutom om format som inte är renodlade; istället för att snöa in sig än mer inom sina redan snäva ramar får man lite inspiration att gå utanför…

Just förnyat min prenumeration av NSM!

/JB

• tws

Medlem
    10 mars, 2010 vid 12:29

Hva er NSM?

• dr-masse

Medlem
    10 mars, 2010 vid 12:41
  • svennebanan

Medlem
    11 mars, 2010 vid 12:23

Nordic Surfers Mag – när du behöver vara för dig själv en stund.

• stefanlindmark

Medlem
    11 mars, 2010 vid 14:16

OT: Trodde jag var ensam om snäckformad toalett. Nu är vi två. Men min är rosa.

• mikaels

Medlem
    11 mars, 2010 vid 18:44

Herrejesus Svennebanan, fick du inte alls vara med när ni bestämde hur muggen skulle se ut ;)?

• lars_k

Medlem
    11 mars, 2010 vid 18:47

Helt klart hög klass på stället för rövborsten. Porslin med blommor på gör det hela mindre nasty!

• poppo

Medlem
    11 mars, 2010 vid 19:56

Lars K, den där borsten är inte tänkt för röven…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Anders närmar sig Bobby"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.