Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Anders närmar sig Bobby"

  • tsss

    Medlem
    7 mars, 2010 vid 19:25

    Vilket år var detta? Omkring 1990?

    får vi läsa fortsättningen, för det var väl en sida till?

    Tomas

    PS “Robby Naish använde en standard Mistral Equipe” – där ser man, borde nog aldrig sålt min egen DS

  • s19

    Medlem
    9 mars, 2010 vid 17:51

    Året var 1986!

  • macedu

    Medlem
    9 mars, 2010 vid 22:23

    Varför ingen renodlad svensk windsurftidning igen, vi skulle ju få så många bra reportage, förvisso får vi ju många, många underbara storys här här men ändå, det hade varit kul :blush:, och vi svenskar har ju folk i sk “märkes och utvecklingsarbete” så inside reportage hade ju inte fattats :tongue:

    Tur att man har lite tidningssnask kvar, även om de är lätt rippade 🙂

    /mac

  • haze

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 07:26

    Finns knappast en marknad längre men Mat med NSM är ju inte omöjlig för vindsurfing ju..

  • dr-masse

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 10:03

    NSM tycker jag är en grymt bra blaska, och vet själv hur mycket jobb det är med en tidning.

    Kanske skulle man bidra lite till Mat och gå den vägen – typ NSM “vindsurfing” två ggr om året eller nåt?

  • macedu

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 10:11

    Jo den finns ju, men man är ju en bakåtsträvare och gammal man som gillar blaskor….nätet i all är men det skall lanas, musas och kopplas….. en tidning är right here right now …. jag gillade de gamla iallfall 🙂

    /mac

  • svenne

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 10:43

    Supporta NSM, en bra tidning istället för 3 dåliga. 🙂

  • jesper-b

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 11:24
    MacEdu;601090 wrote:
    Varför ingen renodlad svensk windsurftidning igen, vi skulle ju få så många bra reportage, förvisso får vi ju många, många underbara storys här här men ändå, det hade varit kul :blush:, och vi svenskar har ju folk i sk “märkes och utvecklingsarbete” så inside reportage hade ju inte fattats :tongue:

    Tur att man har lite tidningssnask kvar, även om de är lätt rippade 🙂

    /mac

    Utbud – efterfrågan: Mycket utbud på nätet och liten efterfrågan vad gäller antalet läsare, så enkelt är det.

    Tycker dessutom om format som inte är renodlade; istället för att snöa in sig än mer inom sina redan snäva ramar får man lite inspiration att gå utanför…

    Just förnyat min prenumeration av NSM!

    /JB

  • tws

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 12:29

    Hva er NSM?

  • dr-masse

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 12:41
  • svennebanan

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 12:23

    Nordic Surfers Mag – när du behöver vara för dig själv en stund.

  • stefanlindmark

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 14:16

    OT: Trodde jag var ensam om snäckformad toalett. Nu är vi två. Men min är rosa.

  • mikaels

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 18:44

    Herrejesus Svennebanan, fick du inte alls vara med när ni bestämde hur muggen skulle se ut ;)?

  • lars_k

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 18:47

    Helt klart hög klass på stället för rövborsten. Porslin med blommor på gör det hela mindre nasty!

  • poppo

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 19:56

    Lars K, den där borsten är inte tänkt för röven…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Anders närmar sig Bobby"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.