Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Andra extremsporter

• nordgren

Medlem
    10 mars, 2005 vid 11:23

Nej som sagt så är definitionen högst personlig av vad som är en extremsport.

Jag håller fast vid att är adrenalin en stor portion av känslan i utövandet, inte bara när det går fel så är det en extremsport. smirk.gif

• Knatte

Gäst
    10 mars, 2005 vid 15:05

Japp! Visst är det så frown.gif
    Kul med folk, som har koll på vad de pratar/uttalar sig om… crazy.gif confused.gif

Jag har aldrig direkt varit nervös/rädd när jag har vindsurfat.(trots 20 + m/s
    Men jag har definitivt kännt kännt mig obekväm/nervös under vissa havskajak/ paddelsträckor i hög sjö och hård vind. Så där handlar det definitivt om ardrenalinsprutande action. (enligt min definition i alla fall grin.gif

Men det är bara att växa upp och mogna lite tongue.gif

• Knatte

Gäst
    10 mars, 2005 vid 15:28

Det är den rätta andan smile.gif

Allt var upplagt för årets isbräde färd idag. Strålande solsken och 5-6 m/s..
    Tyvärr luckrade solen upp Björlandas kiles is, lite för mycket och det fungerade inte funkat varken fart eller säkerhetsmässigt..
    Några dagars frost och så blir det kanon tongue.gif : grin.gif

Tänk om vattnet var lika slätt, när det blåste fullt drag i 5.0 kvm och man hade RRD 271:an
    Då hade man lätt loggat personligt rekord tongue.gif

50Bjorlanda_10mars-med.jpg
    50Bjorlanda_10mars1-med.jpg
    50Bjorlanda_10mars2-med.jpg

• _alexander

Medlem
    10 mars, 2005 vid 15:33

ftersom ingen har nämt golf får väl jag ta och göra det..
    förmodligen fnyser ni alla över detta och det gjorde jag också innan man kom under 2~3 i handicap och börja förstå sig på detta konstutövande och adrenalinen i långa drivar och pirriga puttar under svettiga särspel när både ära och kosing står på spel

• _xs_

Medlem
    10 mars, 2005 vid 15:42
Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Andra extremsporter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.