Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ändrade villkor hos Länsförsäkringar

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2004 vid 06:28

Jag fick inte ut ett öre från LF för mitt kastfall. Kastfall skall inte täckas av försäkringen. Det krävs yttre påverkan såsom grundstötning eller krasha i brygga. Att jag då inte fick något när mitt kastfall berodde på att fenan tog i sandbotten är ju märkligt.
    På LF menade de att de har kollat över småbåtsförsäkringen och skärpt kraven vid ersättning.
    Så fort min försäkringsperiod går ut byter jag till Folksam!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2004 vid 08:30

Nä byt inte.
    Jag har Folksam och har haft i 15 år på bräda
    använt den en gång utan problem.
    Vill inte ha in en massa som missbrukar försäkringen.
    För då gör dom som alla andra, tar bort den.
    Tyvärr är det så, så sabba inte för oss behåll era försäkringsbolag och låt Folksam vara ifred

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ändrade villkor hos Länsförsäkringar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.