Senaste nytt Forums Vågsurfing ang svenskt surf

• ang svenskt surf

Publicerad av anonym-anvandare på 11 juli, 2004 vid 04:12

flyttar fran san diego till sverige snart o undrar var man kan hitta schysta spots i sverige? jag flyttar till malmo trakten men ar nyfiken pa spots har o var. undrar oxa vad for wet suit man borde ta med sig hem, racker det med en 5/4 eller maste man ga tjockare for att klara vintrarna?

stoney77 svarade 20 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • patrikol

Medlem
    11 juli, 2004 vid 10:29

Jag kitesurfar i 5/4/3 hela året. Funkar i cirka en timme sedan får man upp, när jag sedan är på land har jag en jacka på mig samt byter om i en surfbuss funkar utmärkt och jag är rätt frusen av mig, Men en torrdräkt är ju säkert bäst men jävligt dyr. Sen om man kan vågsurfa i en torrdräkt vet jag ej kanske för klumpigt. Kolla spots på http://www.kallsupen.com där håller dom flesta vågsurfarna till om jag förståt det hela rätt.

• stoney77

Medlem
    12 juli, 2004 vid 10:09

Vet att många rekommenderar en rip curl elasto 6/4 som bästa vinterdräkten, quiksilvers cell-dräkter (5/4 eller 6/5) och o’neills psycho II (6/4 tror jag) ska med vara bra. Finns en massa spots runtomkring skåne, skriv ett inlägg på kallsupen när du är hemma och det blåser på så kan nog någon ta med dig på surf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing ang svenskt surf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.