Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Angående våtdräkt

• booman

Medlem
    24 november, 2007 vid 11:56

Köpte för 3 år sen en hel våtdräkt på LIDL! Den har jag både surfat med o kört vattenskidor med. Riktigt nöjd med den och den är fortfarande hel. För 495:- känns det som klart prisvärt…
    Köpte den lite på vinst o förlust men det blev nog mera vinst…
    Har sett NP-dräkter med samma ålder i mycket sämre skick…

Den kanske inte har samma smidighet som 3-4 gånger så dyra dräkter men ändå:smile:

• nikke

Medlem
    26 april, 2008 vid 18:40
    Basse;429991 wrote:
    Förkasta inte dubbellneoprenet om du vill ha en dräkt som håller länge. Jag köpte en NPX 6/5/4 med inbyggd huva och den har varit varm och go än så länge.
    Pro-limit passade inte min kropp lika bra som NP så jag gick tillbaka till NP igen efter det.

Som sagts tidigare är det viktigast att den passar bra!

Hur funkar/funkade NPX 6/5/4 med inbyggd huva att windsurfa med när det är en vågsurfingdräkt? Funderar lite själv på samma typ av dräkt nämligen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 17 svar november 2007
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA