Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anholt v.30?

• eddman

Medlem
    19 juli, 2010 vid 18:46
    erika;621517 wrote:
    Nån som ska till Anholt v.30? hur tar man sig dit? e de nån som vet om det e bra kiting där?

Det går att flyga från Varberg men man får arrangera det med piloterna där som har privatplan… de är rätt villiga för de vill ha flygtimmar. Jag har inte gjort det själv men en polare gjort det för nåt år sen. Ring Ingolf (ja han heter så), tror de tar 1500 för ett plan en tur o man kan väl klämma in sig ett par stycken med prylar o så, kanske fyra pers eller fler om man inte tar med för mkt stuff.

0733-300454

tjo

ed

• erika

Medlem
    19 juli, 2010 vid 22:23

de låter som ett bra alternativ;) e de nån annan som e på att åka?

• markus-wetterberg

Medlem
    20 juli, 2010 vid 04:32

kostar 1600:- en tur och man får högst in två pers med utrustning. åkte dit v.30 förra året… askul vecka med mycket folk och sköna kvällar. ett av mina favoritspots att surfa på 😀

• debkausf

Medlem
    20 juli, 2010 vid 17:38

Jag kommer dra över om det blir prognos! Lär flyga från vbg, tar 20 min ganska smidigt om man jämför med att åka färja 7-8 tim

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anholt v.30?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.