Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aningens oot om pryldiskussioner på forum

• ola-h

Medlem
    2 april, 2012 vid 09:38

Grymt kul, men klart mer träffande för kameraforum än windsurf, trots allt.

• jr555se

Medlem
    2 april, 2012 vid 18:38

tusan oxå, nu måste jag bara ha en såndäringa super hammare…

Så jäkla bra! Nu hänger jag inte på kameraforum men kan tycka att det i vissa utländska windsurfing forum kan bli väldigt detaljerat och allt ska brytas ner och diskuteras. Anar även en del smygreklam här och där vilket känns lite småtrist.

Men jag gillar själv att bryta ner allt i minsta detalj så man fastnar ju lätt för såna trådar 😀

-johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Aningens oot om pryldiskussioner på forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.