Senaste nytt Forums Anläggande av surfgrund utanför Gbg

• Anläggande av surfgrund utanför Gbg

Publicerad av gollum på 14 februari, 2004 vid 08:20

Aloha
    Min tjej fick just i uppgift att skriva en argumenterande text i skolan som hon sedan skall redovisa. Har nu lyckats övertala henne om att argumentera för att anlägga ett Surfgrund utanför Gbg! Men nu behöver jag er hjälp för att få fram vettiga argument, förslag?!

anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • lars_k

Medlem
    14 februari, 2004 vid 08:57

Att jag vill surfa på grundet är väl ett vettigt argument? Hon kan referera till den där Kongo-typen.

• the_novice

Medlem
    14 februari, 2004 vid 12:43

Turistnäringen är väl ett givet argument, folk kommer ju att vallfärda hit för att surfa!
    Det kommer ju att ge en mängd extra inkomster och arbetstillfällen mm…

• macguyver

Medlem
    14 februari, 2004 vid 12:48

Skall hon argumentera för eller emot?
    /Daniel

• the_novice

Medlem
    14 februari, 2004 vid 12:52

Jag tycker det står ganska tydligt för: “Har nu lyckats övertala henne om att argumentera för att anlägga ett Surfgrund”

Men jag är väl lite bakis också…

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2004 vid 14:20

I dagens samhälle krävs det att man kan hävda sig. Genom att anlägga ett surfgrund som skulle kunna leverera vågor året om kan Göteborg hävda sig som en sommarstad ytterligare. Vi skulle kunna få hit vågtävlingar i alla slag. Göteborg som sommarstad är ju redan given, och en sådan här sak kryddar till staden ytterligare.
    Kamaaina

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Anläggande av surfgrund utanför Gbg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.