Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › anmäl er NU!
-
anmäl er NU!
Publicerad av gonzo på 30 september, 2009 vid 19:57kom igen nu är det dags att börja anmäla sig till Rendez Vous tävlingen i varberg den 10/10
skicka ett mail till tävling@varbergssurfklubb.se glöm inte säga vilken grupp ni ska va med ilitease svarade 15 år, 1 månad sedan 17 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
jakobb;579853 wrote:hur många anmälda finns det hitills?
spelar de någon roll hur många som e anmälda?
-
JohanW;579881 wrote:HL och HL juniors kommer
med norrbaggen 😉
-
JohanW;579861 wrote:spelar de någon roll hur många som e anmälda?
vad vet jag? jag bara undrade.
-
känner att jag måste bumpa denna tråd eftersom ingen besvarat min fråga, är anmälan bindanden?
-
Rydstrom;580085 wrote:känner att jag måste bumpa denna tråd eftersom ingen besvarat min fråga, är anmälan bindanden?
Nej, ej bindande. I varberg är det maniana som gäller:cool2:
-
Blomvall ska vara med! la precis på med honom och han kommer garanterat
-
mailadressen är gay,
blir det fest även om det inte blir vind? vilka är på att hyra skatehallen isf?? sen går det ju alltid att åka wake 😀 -
Jag kör gärna lite skate i hallen! Finns det någon miniramp? Jag är för gammal och benskör för att köra street.
Försökte anmäla mig men hotmail strejkar med mailadresser med Ä i. Funkar tavling@ ?
-
gött, hoppas att det inte blåser då så att man kan koncentrera sej på fyllan =)
jo det finns en miniramp men den är jävligt snabb, annars finns det små sköna quarterpipes bankar och curbs 🙂
har också hotmail,,, tavling@ funkade inte heller
-
Förra året var det tavling@varbergssur…. som gällde. VSKs IT-filur får ta en titt på detta pronto.
-
aaa nu funka det nog, hade lyckats stava fel i första mejlet
Logga in för att svara.