-
Anmälan till träningsläger?
Hur anmälar man sig till träningslägret 1-2 maj?
Det är bara 11 veckor kvar 🙂MVH
Jan-Erik
SWE176
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Anmälan till träningsläger?
Taggad: racing
Hur anmälar man sig till träningslägret 1-2 maj?
Det är bara 11 veckor kvar 🙂
MVH
Jan-Erik
SWE176
Utan att vara helt säker, men jag antar att anmälan sker i form av inbetalning av avgiften. Jag skall se till att det kommer upp lite mer info på
http://www.bradseglarforbundet.com
I övrigt kan jag varmt rekommendera detta läger för alla som vill vara med och tävla för första gången. Så många starter/race som gjordes på lägret förra året, blev det inte på hela säsongen! Utan detta läger hade min första tävlingssäsong blivit lite av ett “kastfall”. Lägret är “tok-bra”, inte minst för att det finns så många erfarna seglare att fråga om hjälp/tips. Vad ni än gör så missa inte detta läger!
Ha det bra allihopa, vi ses där!
Mvh.
Wilhelm Glanz (Kassör SBF)
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Anmälan till träningsläger?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.