Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anna i METRO

• Anna i METRO

Publicerad av nn4an_mike på 23 april, 2005 vid 19:58

E det ingen annan än jag som noterade Annas hela halvsida i fredagens Metro? sporten lär få ett rejält uppsving under detta året.. mainstrean medierna börjar ju uppmärksamma sporten mer å mer … grattis alla ni som startat en business inom kite….

Mvh
    Micke

stebe svarade 20 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • denrica

Medlem
    23 april, 2005 vid 20:00
  • nn4an_mike

Medlem
    23 april, 2005 vid 20:11

Aj fan … där ser man hur mycket det gör när man e utan internet en dag… uppgraderade mitt internet från 2 till 8 Mbit och var utan internet ( och steffo ) bara för en dag… och vipps så e man hopplöst sist med allt … jag skäms och lovar att vara mer uppdaterad i fortsättningen ….

• mrmille

Medlem
    23 april, 2005 vid 20:23

Usch, hur lever du människa!!!
    Utan nätet en dag… Du vet att det är straffbart va?

2 timmars kölhalning blir domen

• ric

Medlem
    23 april, 2005 vid 23:39

kölhalning?? ja, minst!!

• stebe

Medlem
    24 april, 2005 vid 15:31

Svar till:

Aj fan … där ser man hur mycket det gör när man e utan internet en dag… uppgraderade mitt internet från 2 till 8 Mbit och var utan internet ( och steffo ) bara för en dag… och vipps så e man hopplöst sist med allt … jag skäms och lovar att vara mer uppdaterad i fortsättningen ….

[/ QUOTE ]

Hahaha.. det ar tufft at hanga pa steffo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anna i METRO

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.