Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Anna Lindh död…!!

  • calle_b

    Medlem
    11 september, 2003 vid 15:35

    Helt enkelt en väldigt hemsk historia.
    Lider med hennes familj och hoppas dom får tar i den sjuka fan som gjorde dådet. Detta får inte bli ett till “Palme”…

    SJukt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 16:48

    Nu måste man ta kraftag mot kriminaliteten/terrorismen(USA har börjat), för att förhindra så att många människor i framtiden inte ska bli mördade i onödan/ Hårdare straff eller skicka hem dem!

  • nordgren

    Medlem
    11 september, 2003 vid 17:10

    Något som folk glömmer är 11/9 1973 i Chile, då fascisterna stödda utav USA dödade tusentals chilener i oppositionen. Allt stödde som sagt USA för att säkerställa koppartillgångarna. Allt givetvis sopat under mattan till förmån för det som hände i USA 28 år senare.

    Likaså mördades idag en 5-årig flicka i Arvika i sin förskola. Hela tragedin får knappt en notis nu i skuggan av Anna Lindh, kan dock passa på nu att framföra mina kondoleanser till både flickans och Annas familjer och nära.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 17:20

    Du menar alltså att det är för jäkligt att Linds död får större plats?? Men snälla, fatta att det är lika hemskt vem som råkar ut för sånt, men eftersom alla känner till Anna Lind får det större rubriker!!!!!!

  • nordgren

    Medlem
    11 september, 2003 vid 17:27

    Nej givetvis är det klart att hennes död får mer platts, hon är ju trotts allt en offentlig person, men dock så anser jag att man bör uppmärksamma annat också.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 18:25

    Alla liv är lika värda, men Anna Lindhs mord var ett mord på demokratin, hon blev (antagligen) mördad för att hon är en politiker som stog för sina åsikter. Vem som utförde mordet vet vi inte heller, 5-åringens mördare är redan infångad. Detta mord kommer få stort inflytande på framtida politiker, det kommer bli svårare för politiker i toppen att ha normala liv utan att åka limousine, bo i skyddade hem etc.

  • nordgren

    Medlem
    11 september, 2003 vid 18:44

    Ja jag tror att du missuppfattade mitt inlägg, det jag menar är att inte stirra sig blind på en sak bara för att den är viktigare. Det händer mer.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 18:48

    Lugn Nordgren, det var inlägget innan ditt jag syftade på!

  • safesurfer

    Medlem
    11 september, 2003 vid 19:04

    Det är onödigt att jämföra vad som är störst tragedi. När politiker blir mördade för att de är politiker så är det ett hot mot demokratin vilket gör att det förtjänar extra uppmärksamhet.

  • nordgren

    Medlem
    11 september, 2003 vid 19:07

    Safesurfer: Jojo det är klart att det får uppmärksamhet, det jag menar är att man inte ska stirra sig blind på en sak bara för att den är viktigare, som jag skrev ovan.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 19:45

    Sluta klaga på USA, utan dem hade vi antagligen inte levt idag!Visst gör dem fel ibland, men TÄNK då på att kommunismen mördat ca 60 000 000- 70 000 000(från flera källor) helt oskyldiga människor ! Angående barn mordet så är det hela tiden upprepade händelser och det är väl så viktigt att det uppmärksammas! Byt regering och börja bekämpa brottsligheten på allvar!Återinför dödsstraffet som i USA!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 20:30

    vet inte riktigt vilka källor du pratar om ,KKK kanske… vad jag vet är att USA är skyldiga till förlusten av 6 milj liv i Rwanda… (listan kan göras lång)… men nu är ju detta inte ett politiskt forum så vi kanske ska låta denna fråga vara… eller byta forum…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 september, 2003 vid 05:49

    skitsnack!

  • fnassel

    Medlem
    12 september, 2003 vid 08:04

    Jag tycker över huvud taget att vi kan sluta jämföra USA, Komunism, KKK etc. Vat detta handlar om är lilla Sverige! och ett flertal hemska händelser. Vårt samhälle är på väg utför och vi bara låter det hända! Alla och envar måste vakna upp och ta vårt ansvar. Vi får bara inte acceptera sådana här händelser!!!!!
    Det lär till exempel ha funnits ca 15 ögonvittnen till dådet mot Anna. Varför ingriper ingen?

    Fnassel

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 september, 2003 vid 09:00

    självklart är det skitsnack, liksom ditt påstående, tack för att du hjälpte mig visa det… ooo.gif

    och fnassel du har självklart rätt… (du får ursäkta mitt ogenomtänkta utfall, kan inte bara se på när såna inlägg görs)

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Anna Lindh död…!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.