Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anna x2, Fiia & Kickii

• Anna x2, Fiia & Kickii

Publicerad av ankii på 13 maj, 2006 vid 14:20

Yo!

Jag kommer hem på onsdag em! Sen måste jag i väg igen efter helgen 🙁 Har ni tid att ses? Jag kan ju ställa till med grill eller nåt… Whatcha tink?

Här blåser det onshore, och det vet ni vad det innebär…..

PUSSSSS

ankii

annas svarade 18 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • annas

Medlem
    13 maj, 2006 vid 16:35

Ankiii! Hej!! Det är karneval hela helgen så det blir skojsigt!! Vilken dag åker du igen?

• fifi

Medlem
    13 maj, 2006 vid 22:32

det låter bra ankiiii, ska bli kul att du med kommer hem så hela björnligan är samlad!

Usch, har det kommit upp massa fiskar nu igen?

• miketk

Medlem
    14 maj, 2006 vid 18:11

Lundakarnevalen = ångest! Har det redan gått 4 år?! Shit… (ush, think happy thoughts 😉

Ehm, Anna O vill grilla i (utanför) sin nya stuga! Jag tänker sticka dit nån gång mellan torsdag och söndag. Jag ska ringa Anna O när jag kommer hem. Så om nån annan är på så bestäm ni dag och så! Jag kan när som helst! Jag åker igen på måndag. Anna S, om du vill Karnevala helgen ut så kan vi ses när jag kommer hem nästa gång, i början av Juni. Kickanen har inte hört av sig… hmm.. någon som vet vad hon sysslar med?
    Fiia! Om du fortfarande kan träffas så riiing anna o!
    Ska bli gött att komma hem! 🙂 🙂 🙂

anko

• annas

Medlem
    14 maj, 2006 vid 18:25

Anko-panko, vi (=jag o fia) sa att vi ska hänga i öltält tillsammans, men vi kan grilla me – söndag kanske? Jag har kompisar här nere hela helgen, men we fix. Hur länge är du borta nästa gång?

Kicki lever, hon pluggar/jobbar/bor i malmö

• fifi

Medlem
    14 maj, 2006 vid 18:39

jag kan grilla när som helst i veckan och till helgen e det öltält och studenttjafs som gäller! klart vi ska leka!!!! ring när du e hemma med….ses snart

• miketk

Medlem
    14 maj, 2006 vid 18:41

Ha ha! Öl-tältet…. Jag är hemma den 2 Juni igen. Sen sticker jag igen den 10 Juni. Men jag är ledig hela Juli!! 🙂 Yippi!
    Söndag funkar för mig, men ni lär vara sletna 😉 Jag tänker nog träffa anna o innan dess ändå (vad säger du Loca?)

Jag ringer på onsdag, mycket lättare! 🙂

puss

• fifi

Medlem
    14 maj, 2006 vid 19:50

ja gör så…mitt minne är ungefär lika långt som en guldfisks, men jag är med o grillar innan söndag hos abbekåsagåsen!

• annas

Medlem
    16 maj, 2006 vid 16:03

Tjajår!!! Kan vi träffas på onsdag (imorgon) kväll??? Orkar du det anki??
    Skulle va najsnajs!!!!!

• fifi

Medlem
    16 maj, 2006 vid 17:40

Jag kan och vill leka!

• annas

Medlem
    17 maj, 2006 vid 06:25

Anki ring oss när du kommer hem!! Om jag inte svarar är jag och skriver tenta så skicka ett sms. puss o kram

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anna x2, Fiia & Kickii

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.