Senaste nytt Forums Ännu en reparationsfråga!

• Ännu en reparationsfråga!

Publicerad av anonym-anvandare på 10 augusti, 2003 vid 20:42

Funderar på hur jag ska förstäraka brädan. Brädan har blivit en aning mjuk i sidan på nosen, dock inget hål eller spricka. Funderar på att köpa superstålepoxy på claesohlsson och lägga på en liten bit glasfiber väv i epoxyn. Tänkte bara bygga på lite där det var mjukt inget avlägsnande av gammal väv. Låter detta helt vansinigt eller kan de bli hyfas förstärkt tro.
    Tacksam för tips!

roy svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • safesurfer

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 21:05

Kanske bättre att köpa ett riktigt lagnings kitt (epoxy och glasfiberväv) på wattski för 150kr.

• roy

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 21:06

är den bara mjuk i nosen tror inte jag att du behöver göra något, men om du ändå vill fixa till det tror jag hellre på att skära/slipa bort det gammla mjuka materialet och lägga dit nytt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Ännu en reparationsfråga!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.