Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ännu en våtdräktstråd…

• yann

Medlem
    7 mars, 2008 vid 10:32

Hur är Infiniti 7mm skorna i storlekarna? som vanligt, större eller mindre? Vill ha!

• mania

Medlem
    7 mars, 2008 vid 20:09

någon som har kört med Mystic Crossfire??
    är sugen på den men inte hört nån som har den så är lite tveksam på att punga ut 3000 kr

• sourra

Medlem
    29 mars, 2008 vid 10:38

@Yann 447035 wrote:

Ja, så är det alltid när det gäller ”Lifetime”. Alltså produktens livslängd, inte ens egen. Just när det gäller Ripcurl så har de aldrig trasslat med garantier och det beror nog på att det inte är där de tjänar pengar utan på kläderna. Våtdräkterna är bara en image-grej för att kvala in som ett genuint surfmärke. Det sista de vill är att tappa förtroendet bland surfare.

Mina aquabansömmar har börjat att ge med sig i grenen så igår surfade jag med nordeuropas kallaste kulpåse. Yann Banann, hur reklamerar man enklast sin dräkt? Kontaktar Rip Curl direkt? Har försökt hitta mailadress till dom men det går sådär…

• oharris

Medlem
    29 mars, 2008 vid 10:59

Till Mania: Inte provat crossfiren men köpte en 07a Venom 6/5/3 för exakt ett år sedan, nöjd med värmen och hur den känns (tjock men ändå rörlig som fan). Tyvärr skulle jag inte riekomendera för den har spruckit upp i grenen 3 gånger… alltid på nya ställen och helt oförklarigt och det känns ju jävligt kukigt när man lägger ned 3000 riksdaler på en dräkt! Som tur var är On Tops Sports shyssta och har skickat lagningslim så man fått laga den, men som sagt var inte värt….

• christian12345

Medlem
    29 mars, 2008 vid 12:37
    sourra;454685 wrote:
    Mina aquabansömmar har börjat att ge med sig i grenen [..]

Det är bara för att du har norra Europas största klot. Visa lite stolthet i stället, för fan.

• yann

Medlem
    29 mars, 2008 vid 18:18

@sourra 454685 wrote:

Mina aquabansömmar har börjat att ge med sig i grenen så igår surfade jag med nordeuropas kallaste kulpåse. Yann Banann, hur reklamerar man enklast sin dräkt? Kontaktar Rip Curl direkt? Har försökt hitta mailadress till dom men det går sådär…

Egentligen ska du ju gå tillbaka till butiken där du köpte den så skickar de in den sen till Ripcurl. RipCurl håller till i Långedrag så hör med Falle om numret så kanske du kan lämna in den direkt. Det är nog ingen idé att du lämnar in den innan det är dags för 4/3a för reklamationen brukar ta ett halvår. Glöm inte kvitto!

• sourra

Medlem
    29 mars, 2008 vid 18:41

Det är min 4/3a a.k.a. min enda dräkt. Den har funkat så jäkla bra i vinter tills pungkylaren fick fnatt.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ännu en våtdräktstråd…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.