Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ännu ett habo inlägg..
-
ännu ett habo inlägg..
Publicerad av pjoter på 27 september, 2004 vid 18:45Nån som kan köra imorrn på förmiddagen om det blir vind??
skitsugen efter den dagen utan en enda meters surf.rambo_johnson svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Ser ut att bli vind på förmiddagen iaf. Tyvärr så har man ju själv skola att tänka på. Bara att hoppas på att det håller i sig till 4a. /Kalle
-
ja o kaiser ska no köra men vet inte om det blir habo elelr skanör.. lol…
-
Satan pjoter, det var länge sedan man såg din sportbike här nere…
-
visst va det. saknar ni den blå röken på som lägger sig som en skimrande film över mercorna å bmwsen?
men nu e jag en stolt bilägare så cykeln är påväg att ställas av.. den gröna fina 244:an e numera min alldeles egna fina bil.
kommer nerbrummande med den nåndag å leker lite med er!!oscar: de låter kanon de! tänkte nog försöka va där vid 10 -11 kanske.
kaiser å luddeman, kom till habo istället!! ska bli rocknboll där imorrn har jag bestämt!
tänkte sätta handlepasses å lite sånt där…… eller nåt. -
vag säger ni gubbs?
ser ju ut att blåsa kanon! ligger på stadiga 8 om lbws har rätt.
litte regn kanke men vad gör väl det? -
kommer efter en föreläsning.. det verkar som om vinden kan hålla i sig hyfsat iaf till kl 16
-
ändrar mig nog och hälsar på sociteten på näset istället.
fick rapport att det verkade fint där också och där vet man iaf gubbs som är ute. -
Jag åker från Lund 10.45 om nån vill följa med (Ted, Jakob…)?
Oscar (046397233)
-
hade varit jäkligt gött Oscar.. men fasiken, måste va hemma redan kl 2 igen ….Hare gött ni som nu kommer ut
-
fan att jag missade dig oscar ;P Vinden ser ju helnajs ut…. ha det gött alla som hittade till habo
Logga in för att svara.