Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anonym? Vem är det?

• Anonym? Vem är det?

Publicerad av patrikol på 15 augusti, 2003 vid 13:19

Rätta mig om jag har fel. Visst är väl det mest elementära i en diskussion att man uppger vem man är?
    Varför alla dessa anonyma tyckare?

patrikol svarade 21 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • zoolander

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 13:25

jo… en av grundpelarna i en demokrati bygger p……….

haaaaaha

• kitelife

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 13:40

Jag håller hellt och hållet med dig men det är väl hellt enkelt lättare att vara ”kaxig” eller ”dum” eller nått annat om man får va anonym…

Fast jag diskuterar nog hellre med någon som vågar stå för vad han säger och tycker… : )

• piloten

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 14:05

Jag känner till mer än ett forum där det enkelt är ett måste att uppge vem man är. Kanske nåt att införa här?

Alternativt kan man väl skriva som anonym men ändå skriva under sin text med sitt namn. Blir lite trevligare då inbillar jag mig.

/andreas

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 14:16

men va fan, alla vet ju att anonym är jag

Nigga hugge

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 14:48

ja tycker alla kan va anonyma istället varför ska man veta vem man e hela tiden, blir ju lite clark kent/stålmannen alter ego kind of kewl place här då ju värsta ovännerna på steffo men vänner in real life!

• patrikol

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 22:41

Helt klart anonyma svar kan man ju överhuvudtaget inte lita på alls, vad är det som dom inte vågar stå för????? confused.gif confused.gif confused.gif

• sidpiraya

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 05:13

igen är helt anonym på nätet…

• Anonym

Gäst
    22 augusti, 2003 vid 07:56

Detta känns som en fråga för den som äger forumet. Han kanske tycker det är ok med anonyma posts och då är det bara för oss att gilla läget… Personligen skulle jag aldrig tillåta anonyma posts. Framför allt inte som man som ägare också står som ansvarig utgivare och därmed är ansvarig för det som skrivs där.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:58

Nej, det skulle antagligen minska allt skitsnack om folk inte var anonyma.

/Anonym

• sidpiraya

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 08:47

Som sagt Per ingen är anonym 🙂

• kitelife

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 09:31

hmmm detta är ett intressant påstående! han som är moderator här kallar sig STV, men vem är han och framförallt var är han? Kite:ar han?

Jo (ren gissning¨: ) har är en windsurfare som har haft steffo innan det blev kite relaterat, och han låter oss härja fritt här utan att bry sig…
    Jag har iaf aldrig sett ett inlägg från moderator eller någon annan ansvarig. fast jo fan det kom upp ett inlägg med någon form av regler för ett bra tag sen men det försvann efter ett tag frown.gif

Det här med ”anonym” är ju inte´riktigt hela sanningen för det är inte så svårt att spåra ett IP nummer (som alltid finns med) så om du inte sitter på typ bibloteket eller nått så är du inte så anonym som många tycks tro!

Men visst fan hade det varit trevligare om man visste vem man pratar med : ) det kallas ju trotts allt ”comunity” eller hur? och på stranden känner/hjälper alla alla…

/hansomhartjatatomdettatidigaremångaggrmenintefåttnågonrespons

• gugge

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 09:49

Antagligen vindsurfare allihopa.

Jag tror ingen här har varit inne och kladdat på ”deras” forum.

Jag har ju klagat förr på barnsliga discussioner men med en objektiv syn på denna discussion så tror jag att kitearna här sköter sig rätt bra trots att vi har en genomsnittligt yngre publik. Vindusrfarna skryter ju med att dom hållit på i 20 år och så. Sen kommer dom hit och barnslar sig.
    Det är väl fula Bosse allihop!
    Ja ja, dom har vi inget annat att göra. Det böåser väl för lite för dom wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 09:54

Nej exakt ett IP nummer går lätt att föja upp!
    /Per

• dmp

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 10:07

Hört talas om anonyma proxy servrar =)

//Jake

http://www.kitepower.se

• kitelife

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 10:11

noop men det fixr ju du om det behövs…

Ps. är det inte sånna dom använder och sprida dålig porr med? ds.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anonym? Vem är det?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.