Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anonym? Vem är det?

• sidpiraya

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 10:14

mm men du är fortfarande inte anonym på den anonyma proxy servern smile.gif

• dmp

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 11:05

Tror knappast att en admin på en säg högskola eller annat ställe som har en öppen proxy pallar o kolla igenom loggarna bara för att man skrivit nått elakt på steffo wink.gif och skulle det va så så kan man juh faktist gå igenom oändligt med proxy servrar o till slut bli i princip anonym.. =) men men..

//Jake

http://www.kitepower.se

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 12:54

vem fan pallar bry sig igentligen, gött med anonymt klotter då får man ju reda på vad folk igentligen tycker.

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 13:43

Så sant som det är sagt vi bryr oss helt enkelt inte om inlägg ifrån anonyma fegisar som inte vågar stå för vad dom säger. Så nä ni får inga fler svar här bye bye

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 05:48

Vill man vara anonym kan man enkelt skapa en ”ny användare” med falskt namn. Eller vill ni bara ge access till folk ni känner?
    Jag bor i england och droppar in här då och då, ingen jäkel vet vem jag är, med eller utan namn. Men okay, från och med nu är jag ”Spitfire” om det känns bättre!
    Det känns bättre att få skit av någon som man ”tror” sig veta vem det är, så man kan hugga tillbaka på någon. Kolla in tex Gugge ovan, han har rätt starka åsikter och åklagar ett helt folk slag, vindsurfarna, plus den unga publiken desutom! Men vem är Gugge, igen aning, ingen profil heller så… han är lika anonym som jag.
    Varför bry sig över folk som är anonyma om man har problem med åsikter utan ”namn”.
    Som anonym användare vågar man peka ut problemet, ingen vill vara en gnäll spik, alla vill vara coola kitare smile.gif
    Jag tror tex att discussionen angående ”olyka i habo igen…” inte skulle bli så lyckad som den är om folk inte fick vara anonyma, bättre med ett fritt forum och ignorera dom som är jobbiga så försvinner dom snart.
    Det här är det vänligaste forumet jag sett på nätet, hel skönt! Det är bara där dumbommen Eddie som kvaddar stämningen då och då, men han är nog en söt rar påg han me’! wink.gif
    Hua!

Håkan Wergeni <- Jag
    hakan@wergeni.com, så ni som vill kan klaga på mig smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 08:03

Det är ju såklart en självklarhet att man uppger sitt riktiga namn också annars kan man ju kalla sig vad som helst, trodde att det var en självklarhet, om man kallar sig något annat så är man ju fortfarande anonym.
    Men nu tycker jag att vi skippar denna tråd, det är kitesurfing vi skall diskutera och inget annat som någon sa så är det ju upp till den som har steffo.nu och det får vi ju respektera även vi som vågar stå för det vi säger. wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Anonym? Vem är det?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.