-
Äntligen
Nu fick vi äntligen lite vind här uppe i norr.
Det var iofs stora grejer som gällde men vad gör väl det när man inte har surfat på ett tag.
Måste ha varit skapligt efter hela ostkusten eller?
MVh Nik TSNik TS
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen
Nu fick vi äntligen lite vind här uppe i norr.
Det var iofs stora grejer som gällde men vad gör väl det när man inte har surfat på ett tag.
Måste ha varit skapligt efter hela ostkusten eller?
MVh Nik TS
Nik TS
Jodå, söndag em kom vinden till revhaken, Åhus. Alla var där, det kom folk från västkusten, skåne, öland. Jag vågar påstå att det aldrig tidigare har varit så många surfare på vårt favoritspot på ost, kul! Jag förstår bara inte hur alla hittade ner på småvägarna?! However, vinden kom på eftermiddagen och alla gav sig ut på vattnet, en underbar syn med många fina hopp och manövrar i vågorna då det var många duktiga surfare på plats. Vind, vågor och dessutom oförskämt varmt i vattnet, härligt! Jag tror att de flesta var nöjda även om vinden droppade lite på slutet. Idag måndag ligger det ost 10-15 m/s, vi syns i revhaken i em! /Per
Stockholm har haft 6.5-drag lördag, söndag och måndag. Fast av någon konstig anledning var det många av oss som inte märkte att det blåste på lördagen:-( Söndag och måndag var dock skitkul!!
Robin
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.