-
Äntligen!!!!
Idag, i solnedgången(
), i Askimsviken, Anno 2005, vinglande, vacklande men vacker bestämde den sig för att äntligen infinna sig
MIN FÖRSTA JIPP!!!!!!!
Kul, för mig i alla fall….
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen!!!!
Idag, i solnedgången( ), i Askimsviken, Anno 2005, vinglande, vacklande men vacker bestämde den sig för att äntligen infinna sig
MIN FÖRSTA JIPP!!!!!!!
Kul, för mig i alla fall….
Gratulerar!
En sak som kanske inte känns självklart är att det här kommer betyda att du med tiden kommer kunna segla mycket mer. Man begriper inte hur mycket kraft man förlorar på att ideligen justera hängseletamparna (jag lovar, det var med avsikt som jag klev av mitt i den här gippen… också ) förrän man sätter gipp efter gipp som om det vore den mest självklara sak i världen.
Senast jag var ute så blev det min första segling av det slaget på år, fart runt alla gippar, och vad gör jag? Sätter igång och duckjippar. Plötsligt sitter hängselelinorna fel igen.. och stropparna, och uthalet är fel…blubb.
Grattis, till ett stort framsteg
(…ett blygsamt….) tack..
i morgon blir det fler…..
Knattekatten var nästan lika söt som min, ser mer avslappnad ut på något sätt…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen!!!!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.