Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen!!!!

• Äntligen!!!!

Publicerad av charl8 på 7 november, 2005 vid 00:21

Idag, i solnedgången( smirk.gif), i Askimsviken, Anno 2005, vinglande, vacklande men vacker bestämde den sig för att äntligen infinna sig grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif MIN FÖRSTA JIPP!!!!!!! grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

Kul, för mig i alla fall…. smirk.gif smirk.gif smirk.gif

Knatte svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rasmus_w

Medlem
    7 november, 2005 vid 01:53

Gratulerar!

En sak som kanske inte känns självklart är att det här kommer betyda att du med tiden kommer kunna segla mycket mer. Man begriper inte hur mycket kraft man förlorar på att ideligen justera hängseletamparna (jag lovar, det var med avsikt som jag klev av mitt i den här gippen… också smile.gif ) förrän man sätter gipp efter gipp som om det vore den mest självklara sak i världen.

Senast jag var ute så blev det min första segling av det slaget på år, fart runt alla gippar, och vad gör jag? Sätter igång och duckjippar. Plötsligt sitter hängselelinorna fel igen.. och stropparna, och uthalet är fel…blubb.

• Knatte

Gäst
    7 november, 2005 vid 08:28

Grattis, till ett stort framsteg grin.gif laugh.gif

• charl8

Medlem
    8 november, 2005 vid 01:43

(…ett blygsamt….) tack..
    i morgon blir det fler…..

Knattekatten var nästan lika söt som min, ser mer avslappnad ut på något sätt… wink.gif

• Knatte

Gäst
    8 november, 2005 vid 08:02

tongue.gif wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.