Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen, äntligen en schysst jämn syd-väst i 08:a

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2001 vid 13:01

Är det inte för sent för surf i 08 nu? Jag åkte skridsko på naturis igår i 08!!!

• varfor

Medlem
    19 november, 2001 vid 13:17

.. som du har åkt skridskor? I Stockholm är det fortfarande surfbart.

• Johan!!

Gäst
    19 november, 2001 vid 14:16

Ja, det är absolut surfbart. Jag var ute igår utan handskar och det var inga problem (förutom vinden).
    Bara för att isen ligger i någon liten insjö så behöver det ju inte vara så kallt i skärgården, det är ju lite mer vatten att kyla ner om man säger så….

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2001 vid 14:33

Hej hopp än finns det möjlighet till surf i 08. Jag är inte den som lämnar in i första taget. Har surfat ett flertal ggr runt den 25 nov! Mitt höst-rekord är 24dec samt mitt vår-rekord lyder 31mars. Obs Obs Obs ,nu talar vi 08-omr!!! Nån som slår det????????

• sandberg

Medlem
    19 november, 2001 vid 15:15

Vart åkte du skridskor???

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2001 vid 15:42

Åkersberga……………..sen plockade jag undan surfprylarna för säsongen?! Bara att inse att nu är surfsäsongen tyvärr slut i 08……..jag tror att de flesta(undantag finns) mest snackar surf nu men man ser ingen på vattnet när det väl kommer till kritan………snacka går ju!!!!!!!!

/Var sak har sin tid…….

• feg

Medlem
    19 november, 2001 vid 16:56

har bildbevis på polarn från förra helgen 10/11 och 11/11 framkallade och bilder från 17/11 och 18/11 på rulle. Jag surfade även själv, om än sämre, samma helger…

Det är snack med bevis.

/Fegisen

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2001 vid 17:38

10e o 11e var det fortfarande varmt o mkt bra surf, helt ok. Men 17e o 18e var det däremot tufft med kyla…hatten av…vad var det någonstans…?

/Så läng det finns vindsurf så finns det hopp…….

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2001 vid 18:33

Haloj !!
    Seglade 11 Januari -00 i kapellskär, med ca8-10 m/s och 10 grader luften inga problem med kylan då
    med solen som knappt gick över öarna.
    en härlig känsla.

Fredrik Boman

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2001 vid 18:43

Tjena!! inte i 08 åmrådet riktigt men…
    Jag åker ut till Kapellskär onsdag om prognosen håller i sig
    Värme och duch finns i klubbstugan och kanske lite varmt kaffe.
    Den som orkar ta sig ut är välkommen

Häls Fredrik Boman

• feg

Medlem
    19 november, 2001 vid 20:38

Vid Görvälnsbadet i Järfälla (Mälaren).
    Ja det var kallt… och ja, jag gnälde.
    Naglarna flög nästan av fingrana när jag fick upp värmen i händerna igen:)
    Får väl se om det blir nåt mer, prylarna ligger fortfarande redo och senaste helgen lyckades jag med varmare klädsel.

Nästa gång tar jag med mig varmvatten att hälla i dojjorna när jag “vilar”…

/Fegisen

• anonym-anvandare

Medlem
    20 november, 2001 vid 10:02

Tre par strumpor inte för tjocka, sen dra över plastpåsar modell 3liters, sen på med skorna, funkar utmärkt för mig.

Spana in vädret i 08 idag, the Surf is Up.
    Mvh Bosse

• mexi_

Medlem
    20 november, 2001 vid 11:24

Näe nu får det räcka för säsongen, tidigaste premiärdatum för mig är 18 mars, dvs typ 4 månader kvar. Den tiden är perfekt till att reparera och bygga upp kroppen inför nästa säsong.
    Schemat: Karate, innebandy, badminton, löpning, längskidor (otroligt bra för surf..) samt en del utför skall man hinna med under tiden. Sen är det bara att ladda igen.
    C U

• johan

Medlem
    20 november, 2001 vid 14:10

brrr det låter inget vidare.
    Själv körde jag i sthlm i söndags och kan ärligt säga att det var helt ok.
    Visst man får ta smällen med händerna, men det är ju bara en gång sen kommer man in i andra andningen, eller vad man skall säga.
    I morgon skall det vara tropiskt för årstiden, så passa på nu för i mitten av deceber är det en helt annan påse.

Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen, äntligen en schysst jämn syd-väst i 08:a

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.