Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ÄNTLIGEN e våren här!
-
ÄNTLIGEN e våren här!
Publicerad av surfslusken på 9 mars, 2011 vid 16:01Hockey frilla o de här kitet så lär Uffe Larsson bli både grön o tårögd.
Inkl autentisk dokumentation o allt!
http://www.blocket.se/halland/2_Windsurf_Brador_32518978.htm?ca=20&w=1mag svarade 13 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Inte nog med det, jag ser att du börjat engagera dig politiskt också!
“Charlie Sheen for Kommunstyrelsens ordförande i Varberg!”
2011 känns som ett ovanligt spännande år att följa Surflslusken.
-
Japp, ska ner till torget nu o börja samla in dom där 1500 namnen för o regga partiet.
-
….EN DIamond Head….. dålig nostalgi för en 44 åring som höll den där blaskan och suktade efter de läckra mistralseglen för typ 25 år sen….men det blev en Sailboard istället…..gott nog var det 🙂
Men färgerna på det där seglet ger nog ribba på en del på forumet (inte du slusken).
Men man undrar varför han var tvungen att berätta om att han gett kittet till sin son för at HAN skulle sälja det!?!? Mama mia….. sen var det nog ett tag sen han tröttnade på vindsurfingen…..
Bra riggning med….bra buk med drag samt lite slakt i toppen för att kunna släppa ut i byarna….öh…
/m
-
Tur han skickar med manualen, så man vet hur grejorna skall funka…
-
Kanske ska killen köra tipex över årtalet i manualen 😉
-
Ohh, hela mistralteamet i katalogen. Naish, Cabrinha, Jill Boyer mumma, Tomas persson m fl.
Och seglet är ju bara snyggast!
Tur jag inte har någon son som kan påminna mig om min ålder!
Magnus
Logga in för att svara.